Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس گفت: تا پایان امسال بخاری‌های نفتی از سطح مدارس استان جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، فرزاد تیموری عصر امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد اظهار داشت: سیستم گرمایش بخش عمده‌ای از مدارس استان همدان در سال گذشته استانداردسازی شده است و سعی داریم تا پایان سال 96 هیچ مدرسه‌ای در استان همدان با بخاری نفتی گرم نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشترین مدارس دارای بخاری نفتی در استان همدان متعلق به شهرستان اسدآباد است، افزود: در سال گذشته 63 مدرسه اسدآباد با بخاری نفتی کاربراتوری گرم می‌شدند که تبدیل سیستم گرمایشی این مدارس، از نفتی کاربراتوری به گازی استاندارد در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان بیان کرد: امسال مدارس روستایی شهرستان اسدآباد که دارای شبکه گازرسانی هستند، سیستم گرمایشی بخاری نفتی در این مدارس حذف می‌شود.

وی با بیان اینکه دو هزار و 400 مدرسه با تعداد 11 هزار و 500 کلاس آموزشی در سطح مناطق استان فعال است، گفت: برای پاسخگویی به نیازهای مدارس علاوه بر اختصاص اعتبارات دولتی نیازمند مشارکت خیران مدرسه‌ساز در این عرصه هستیم.

رئیس آموزش و پرورش اسدآباد با بیان اینکه تاکنون 18 مدرسه با مشارکت خیرین در این شهرستان ساخته شده است، اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اسدآباد هشت قطعه زمین به ارزش 240 میلیون تومان توسط خیران فعال در عرصه مدرسه‌سازی اهدا شد.

رحمان سجادی افزود: اسدآباد از لحاظ دارابودن سیستم گرمایشی بخاری نفتی کاربراتوری مدارس، رتبه نخست را در استان همدان دارد به طوری که در حال حاضر61 مدرسه شهرستان اسدآباد دارای سیستم گرمایشی بخاری نفتی کاربراتوری است.

وی بیان کرد: 40 مدرسه شهرستان اسدآباد دارای سرویس بهداشتی نامطلوب و 36 آموزشگاه روستایی شهرستان نیز نیازمند بهسازی و مقاوم‌سازی هستند که برای ورود به این عرصه نیازمند مشارکت خیران هستیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد عنوان کرد: در حال حاضر شهرک‌های فرهنگیان، شهرداری و سیداحمد این شهر بدون مدرسه هستند که ایجاد فضای آموزشی جدید با کمک خیران میسر است.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت:۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حمیدرضا اسلامی، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت- در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای سال‌جاری برنامه ویژه‌ای برای جهش در زمینه خیرین مدرسه‌ساز داریم که یکی از منابع تأمین و کمک مالی مدرسه هستند.

وی افزود: ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه هدف‌گذاری سال گذشته بود که خوشبختانه با همکاری صورت گرفته به ۲۴۷ کلاس درس در قالب ۴۰ پروژه و دو پروژه و سالن ورزشی و ۳۸ مدرسه با ۲۱۷ کلاس درس رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان همچنین با اشاره به طرح شهید پناهی اضافه کرد: در این طرح، حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز مدنظر است و در این خصوص دو پروژه در دست ساخت داریم که با ساخت آنها در استان مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز نخواهیم داشت.

اسلامی افزود: هدف‌گذاری ما بر اساس این است که پروژه‌های خیرساز در راستای حذف مدارس تخریبی و ساخت مدارس مقاوم است تا به حد نرمال نزدیک شویم و عدالت آموزشی را در همه مناطق آموزشی برقرار کنیم.

وی در ادامه از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان را داد و افزود: این جشنواره در ششم خرداد با هدف تجلیل خیرین مدرسه‌ساز و جذب خیرین جدید برگزار می‌شود.

کد خبر 751693

دیگر خبرها

  • صدور مجوز خرید و راه‌اندازی خط تولید کشتار مرغ در همدان
  • تدوین ۳ جلد کتاب از نقش روحانیون رزمنده همدانی
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان