Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، در این وزن 2 نماینده ایرانی حاضر در این رقابت‌ها به فینال رسیده و در دیدار نهایی نیز باهم رقابت کردند.

در دیدار فینال وزن منهای 80 کیلوگرم در بخش ساندای مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس این یزدان میرزایی از تیم پارس جنوبی بود که توانست بر نماینده میزبان این رقابت‌ها چیره شده و مدال طلا را به گردن آویزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین یلا، سانداکار فینالیست تیم ووشو شهرداری دامغان که به نمایندگی از استان سمنان به‌عنوان میزبان در این رقابت‌ها حضور داشت، در دیدار فینال حریف میرزایی نشد تا مدال نقره را از آن خود کند.

کنژکایف از قزاقستان و حسین فخیر از عراق نیز به‌طور مشترک به مقام سوم و مدال برنز بخش ساندای ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس دست یافتند.

به گزارش تسنیم ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در حال حاضر به میزبانی سمنان در حال برگزاری است و تیم‌های ایران و تیم‌های خارجی در این مسابقات در حال رقابت‌اند.

در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس نمایندگان 12 کشور خارجی و ازجمله قزاقستان، عراق، بلاروس، سنگاپور، برونئی، هند، بلغارستان، افغانستان، لبنان، اندونزی، پاکستان و ارمنستان حضور دارند.

تیم‌های پارس جنوبی و هیئت ووشوی سمنان از ایران نیز در این مسابقات حضور دارند و این تیم‌ها در 2 بخش ساندا و تالوی مردان در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس شرکت کرده‌اند.

این دوره مسابقات امروز به میزبانی سمنان و در سالن غدیر این شهر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز پنجشنبه، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و سه بوکسور کشورمان به میدان رفتند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این، جان پائول از فیلیپین را شکست داده با گانبولد از مغلوستان بالای رینگ رفت و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که ابتدا ویمارشانا از سریلانکا را مغلوب کرده با مادامینوف ازبکستانی رقابت کرد و با قبول شکست، از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که در مرحله قبلی، کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کرد با آکالیکوف از قزاقستان روبه‌رو شد و با قبول شکست به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

فردا جمعه مبارزات نیمه‌نهایی آغاز می‌شود، که سه نماینده تیم جوانان ایران با هدایت رضا مهدی‌پور به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی با اسرویلوف از ازبکستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی با راتهیل از هند مبارزه خواهند کرد.

کد خبر 6095238

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست