Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،دکتر مجید یوسفی مقدم مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه بیمارستان چشم پزشکی الزهرا تنها دارنده این دستگاه در بیمارستان های تابعه دانشگاه است افزود: برای خریداری این دستگاه بالغ بر ده میلیارد ریال هزینه شده است.
یوسفی با اشاره به اینکه از این دستگاه جهت رفع عیوب انکساری چشم استفاده میشود افزود: بیماران نیازمند به انجام این عمل فوق تخصصی با مراجعه به کلینیک های بیمارستان چشم پزشکی الزهرا و پس از انجام معاینه، با دریافت نوبت میتوانند درمان خود را با تعرفه دولتی پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پیش از این نیز دستگاه لیزر اگزایمر در بیمارستان وجود داشته است تصریح کرد: تلاش برای ارائه بهترین و پیشرفته ترین خدمات به مراجعان، ضرورت بهره گیری از یکی از پیشرفته ترین دستگاه های دنیا را در این بیمارستان دو چندان کرد.
وی گفت: بیمارستان چشم پزشکی الزهراء (س) زاهدان به عنوان قطب چشم پزشکی جنوب شرق کشور با بهره گیری از چشم پزشکان مجرب و بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های دنیا، همواره آماده ارائه خدمات به مراجعان است.
انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از سال جاری اعمال می‌شود
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی