Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@22:23:28 GMT

تفاهم نامه بورس و دانشگاه الزهرا

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۴۸۵۷۵

تفاهم نامه همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و دانشگاه الزهرا امروز در دهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه منعقد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این تفاهم نامه به منظور ایجاد مشارکت، گسترش و بهره گیری از توانایی های علمی، پژوهشی در موضوعات مربوط به بازار سرمایه و ارتباط بیشتر سازمان و دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تفاهم نامه در شش ماده تنظیم شده که اهم حوزه های آن فرهنگ سازی و آموزش در حوزه بازار سرمایه، پژوهش در عرصه بازارهای پولی و مالی و انتشار و تبادل کتب مختلف در بازارهای مالی است.
در مراسم انعقاد این تفاهم نامه شاپور محمدی رئیس سازمان بورس با اظهار امیدواری به این که چنین تفاهم نامه هایی بتواند امکان استفاده سازمان بورس از تخصص و دانش اساتید و دانشجویان دانشگاه الزهرا را فراهم کند، گفت: قبلا هم همکاری با دانشگاه ها وجود داشت اما چنین تفاهم نامه هایی شرایط همکاری را تسهیل می کند.
وی اظهار امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم نامه در حوزه طرح های پژوهشی امور اجرایی و حمایت از پایان نامه ها سازمان بورس بتواند از یافته های دانشجویان و اساتید دانشگاه الزهرا استفاده کند.
در ادامه رئیس دانشگاه الزهرا گفت: چنین تفاهم نامه هایی فرصتی است تا دانشگاه الزهرا بتواند زمنیه همکاری خود را با سازمان بورس فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه نگاه دانشگاه ایجاد شرایط کارآفرینی است گفت: انعقاد چنین تفاهم نامه هایی بسیار موثر است امید است با این تفاهم نامه علاوه بر جهت دهی پایان نامه های داشنجویان الزهرا به موازات آن زمینه کارآفرینی دانشجویان نیز فراهم شود. ظرفیت های زیادی در سازمان بورس وجود دارد که دانشگاه می تواند از آنها استفاده کند.


منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت

گروه فیلم: تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی، تحقق سند چشم‏‌انداز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق‌بخشیدن به اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در رفع نیازها و ارتقای توانمندی‏‌های فناورانه کشور، بین محمد قنادی‌مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امضا شد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت