Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-بعد از ثبت نام نامزدهای مختلف از جریان اصول‌گرایی در انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان و اعتدالیون تصمیم گرفتند اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم را به عنوان نامزد پوششی حسن روحانی معرفی کنند.

آنها بر این باور هستند که نامزد پوششی می‌تواند به حسن روحانی در جریان مناظره‌های انتخاباتی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه به سراغ قدرت الله علیخانی از چهره‌های نزدیک به مرحوم هاشمی رفسنجانی رفتیم تا نظر او را در مورد نامزدی جهانگیری بدانیم.

حجت الاسلام قدرت الله عليخاني نماینده سابق مجلس در مورد اينكه آیا آیت‌الله هاشمي رفسنجاني با كانديداي پوششي در كنار روحاني موافق بود در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران گفت: اصل اين قصه كه كسي در كنار روحاني و كمك وي باشد ايده مرحوم آیت‌الله هاشمی بود. منتها عمرشان وفا نكرد و نتوانستند خوشان این طرح را اجرایی کنند .

مشاور پارلمانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: سران اصلاحات نيز همان نظر آیت‌الله هاشمی را داشته و دارند .

عليخاني در مورد اينكه آیا ايت الله هاشمي افرادي را نيز در اين زمينه معرفي كرده بودند بيان كرد: آقای هاشمي نيز نظرشان اين بود كه جهانگيري به عنوان نامزد پوششی در كنار روحاني باشد. بیش از هر فردی ایشان با حضور جهانگيري موافق بودند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، در دیدار دوره‌ای با مدیران خود عنوان کرد: یکی از موارد ردصلاحیت من یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام. به گزارش انتخاب، وی در این نشست از انتشار عمومی پاسخ خود به نامه شورای نگهبان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
روحانی همچنین گفته است: باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

کد خبر 848583 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه حسن روحانی شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • 10 ایده کیک زنبور عسل (عکس)
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد