Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-06@23:04:08 GMT

به گفتگوهای سیاسی با ایران ادامه می دهیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۰۰۰۲

به گفتگوهای سیاسی با ایران ادامه می دهیم

به گزارشبولتن نیوز،شیخ خالد بن احمد آل خلیفه در سفر به کویت در گفت گو با خبرنگاران تصریح کرد : بحرین از تلاش های به عمل آمده از سوی امیر کویت در زمینه انجام رایزنی های مشترک با تهران حمایت می کند و گفت و گوهای سیاسی با جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد .وی تصریح کرد : منامه امیدوار است که این رایزنی ها با نتایج مثبتی همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه بحرین گفت : گزارشی نیز در زمینه تحولات روابط با تهران در نشست آتی سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ارائه خواهد شد.همچنین به دنبال گفتگوهای سیاسی مستمر و رد و بدل شدن پیام های کتبی اخیر میان ایران و شورای همکاری خلیج فارس با وساطت دولت کویت، وزارت امور خارجه این کشور ابراز امیدواری کرد، گفت و گوها میان تهران و این شورا بزودی آغاز شود.خالد جارالله قائم مقام وزیر خارجه کویت ضمن استقبال از نتایج سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به کویت، این سفر را پایه گذار و بسترساز شرایط مناسب برای انجام گفت وگوها میان ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دانست و به صراحت تاکید کرد که در پیام اخیر شیخ صباح الاحمد امیر کویت به دکتر روحانی نیز به این موضوع اشاره شد.دکتر حسن روحانی در اواخر بهمن ماه سال گذشته به دعوت رسمی صباح احمد جابر الصباح امیر کویت به آن کشور سفر کرد.به عقیده کارشناسان، بهره گیری از ظرفیت های سیاسی و اقتصادی مشترک، همگرایی بیشتر در مواضع فرامنطقه ای و بین المللی، تامین کامل صلح، ثبات و امنیت منطقه و نیز رشد و شکوفایی کشورهای اسلامی از جمله عللی است که اهمیت همکاری های راهبردی ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را دوچندان کرده است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم