Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-استاندار گيلان در نشست صميمي با جمعي از فرزندان شهدا گفت : دست به دست هم دهيم تا اقتصاد درون زا و برون نگر محقق شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از رشت محمدعلي نجفي در اين نشست صميمي که در پرورشگاه مژدهي رشت برگزار شد با بيان اينکه خدمت به خانواده‌هاي معظم شهدا را وظيفه خود مي‌دانيم افزود : خداوند بزرگ را شاکريم که فرصتي فراهم گرديد تا توفيق خدمت به مردم و خانواده‌هاي معظم شهدا را داشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به توانمندي فرزندان شهدا در عرصه‌هاي مختلف اجرايي و مديريتي اظهار داشت : افتخار مي‌کنم، مديراني که از فرزندان شهدا انتخاب شده‌اند جزو بهترين ها هستند.
وي در ادامه افزود : بسيار خرسنديم فرزندان معظم شهدايي که در سمت‌هاي مختلف اجرايي و کارشناسي مشغول به خدمت مي‌باشند جزو پاک‌ترين افراد بوده و هيچ چيز را فداي خدمت نمي‌کنند.
وي افزود : خدمت به فرزندان معظم شهدا وظيفه مسئولين است .
استاندار گيلان افزود : در دولت گذشته استخدام هاي بي منطق زيادي انجام شد که موجب گرديد به دليل ساماندهي اين استخدام ها ، دولت يازدهم از امکانات محدود خود براي استخدام بسيار کم بهره برد ودر استان نيز براي حل مشکلات اشتغال فرزندان شهدا کميته اي تشکيل شده است.
نجفي با بيان اينکه در سالي که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال مزين گرديد همه وظيفه‌مند هستيم در جهت تحقق آن تلاش کنيم افزود : اين مهم تنها مختص به يک دولت، استان و تصميم بخشي نبوده بلکه بايد دست به دست هم دهيم و با تمام توان در جهت مقام سازي اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر با تقويت بخش توليد و اشتغال تلاش کنيم.
نجفي با اشاره به تأکيد رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتي از ساليان گذشته و ادامه آن تا تحقق اين مهم اظهار داشت : بايد با تمام توان در جهت ايجاد اقتصادي پاک، سالم و بدور از قاچاق تلاش کنيم.
وي ابراز اميدواري کرد، انشاء ا... با تلاش خادمين دولت شرايطي فراهم شود تا شاهد اقتصادي پويا، سالم و اشتغالزا باشيم.
غلامعلي جعفرزاده نمايده‌ي رشت در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست گفت : توجه و نگاه ويژه‌ي استاندار گيلان به خانواده‌ي معظم شهداء و ايثارگران کاملاً مشهود است.
وي با بيان اينکه فرزندان و خانواده‌هاي شهداء با ايثارگري عشق و علاقه‌شان را به ولايت فقيه و نظام ثابت کردند افزود : تعدادي از فرزندان شهداء در پست‌هاي مديريتي در استان در دولت يازدهم بکار گرفته شده‌اند که نشان دهنده‌ي اين توجه است.
نماينده‌ي رشت افزود : گيلان 6 هزار فرزند شهيد دارد و از دلسوزان نظام و انقلاب هستند و انتظار داريم همه‌ي مسئولان در خدمت به خانواده‌ها کوشا باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اظهار داشت: همانطور که مردم با ستارگان شمال، جنوب، شرق و غرب را پیدا می کنند، روحانیت نیز همچون چراغی هستند که راه به مردم نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: امام هادی(ع) می فرمایند که اگر در زمان غیبت علما نبودند که از مکتب اهل بیت دفاع کنند و شیعیان را از دام ابلیس نجات دهند، همه مرتد می شدند. امروز سکان شیعیان به دست علما است و آنان را از غرق شدن در ابتذال رفتاری نجات می دهند.

وی با بیان اینکه علما بالاترین و ارزشمندترین انسان ها هستند ابراز داشت: این مقام عالم هست، عالمی که درس می خواند و اهل تهذیب است، پیراسته از رذائل اخلاقی و اهل خدمت به اسلام و مسلمین و در شرایط کنونی انقلابی و پیرو ولایت فقیه است‌ و مجاهدت در راه اسلام به هر شکل ممکن انجام می دهد، این عالم با این درجه اگر خانواده در کنار او نباشد دچار چالش می شود بنابراین خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از نعمت های الهی برای علما همسران خوب است گفت: اگر همسران علما اهل خدمت به مسائل دینی باشند درجه کار بالاتر است‌.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود