Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:18:08 GMT

عملیات احداث سد گرین نهاوند به مناقصه گذاشته شد+ آگهی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۰۵۳۱

عملیات احداث سد گرین نهاوند به مناقصه گذاشته شد+ آگهی

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: عملیات اجرایی سد گرین نهاوند به مناقصه گذاشته شد و آگهی مناقصه آن در روزنامه سراسری منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا از اجرایی شدن عملیات احداث سد گرین نهاوند که تعطیل‌شده بود، خبر داد و گفت: آگهی مناقصه این پروژه عظیم در روزنامه‌های سراسری منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ازجمله اقداماتی که در 10 ماه گذشته در سطح شهرستان انجام‌شده به سرانجام رسیدن سد گرین است که پذیره‌نویسی آن در حال انجام است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با پیگیری‌های مستمر و رایزنی‌های مختلف عملیات اجرایی سد گرین که یکی از 30 سد تعطیل‌شده کشور بود دوباره آغاز می‌شود.

وی افزود: آگهی مناقصه اجرای سد گرین نیز در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی به تاریخ 23 فروردین منتشر شد.

بهرام نیا بیان داشت: در این طرح علاوه بر ماده ۲۳ و ۵۶ که امکان استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و فاینانس را فراهم می‌کند؛ ۸ میلیارد اعتبار برای شروع کار در نظر گرفته‌شده است.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: در صورت ادامه کار بخش خصوصی نیز می‌تواند ورود کرده و هزینه کند و دولت در قالب تعهدات خود برای اجرای طرح از این بخش حمایت خواهد کرد.

آگهی مناقصه سد گرین نهاوند

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد