Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>البرز - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به برگزاری یکصد و هفدهمین جلسه کمیته نامگذاری معابر و میادین و خیابانهای کرج از مهمترین مصوبات این جلسه را تغییر نام زیر گذر محمد شهر و اوقافیهای رجایی شهر به نام شهید مصطفی ملاحسینی عنوان کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد صادق باغستانی ضمن اشاره به تشکیل اولین جلسه کمیته نامگذاری معابر، میادین و خیابان های کرج در سال 96 اظهار داشت: از اهم مصوبات این جلسه می توان به تغییر عنوان زیر گذر محمد شهر به نام شهید مصطفی ملا حسینی و همچنین تغییر عنوان اوقافیهای رجایی شهر به نام فاز 4 رجایی شهر اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته نامگذاری معابر، خیابانها و میادین بیان کرد: از دیگر مصوبات شاخص این جلسه نامگذاری میدان فاقد نام در خیابان رسالت واقع در اراضی انصاری، به نام شهید والا مقامِ غواص، سید جلیل میری رودکی است.
محمد صادق باغستانی در ادامه گفت: این کمیته به منظور نامگذاری و تغيير نام شهرك‌ها، خيابان ها، كوی‌ها، ‌ميادين، گذرگاه ها،‌ بوستان ها، كوچه‌ها، بن‌بست‌ها و اماكن عمومی در داخل حوزه شهری ایجاد شده است و هر گونه تغییر نام و درخواست ها در این زمینه، می بایست پس از مطرح و بررسی در کمیته های فرعی، به کمیته اصلی ارجاع و مصوب شود.
وی افزود: مسئولیت کمیته های فرعی به عهده روابط عمومی مناطق 12 گانه می باشد که می بایست پیش از ارسال درخواستِ تغییر نامگذاری معابر، میادین و خیابانها به کمیته اصلی، فرآیند قانونی و استعلام های مورد نظر در کمیته فرعی انجام گردد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج تاکید کرد: یکی از مباحثی که پس از تصویب تغییر نام میادین و خیابانها مدّ نظر است، قید نام قبلی محل مورد نظر در داخل پرانتز، در صورت شهرت، جهت دسترسی سریعِ شهروندان می باشد.

46

کلید واژه‌ها : استان البرز -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان استاندارد، ضمن اعلام کسب کرسی ریاست کمیته کشاورزی اسمیک در این جلسه عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در کارگروه‌های تهیه دستورالعمل‌های لازم برای مجمع اسلامی نهاد‌های تایید صلاحیت کننده حلال سازمان همکاری اسلامی IFHAB, کارگروه تجهیزات پزشکی شورای اندازه شناسی، عضویت در کمیته صلاحیت عضویت‌های هیئت مدیره و تصویب واگذاری ریاست کمیته محصولات کشاورزی به سازمان ملی استاندارد ایران توسط شورای مدیریت استانداردسازی در جلسه هیئت مدیره مطرح شد و مورد تایید قرار گرفت.

همچنین در جلسه مدیریت استانداردسازی، مسئولیت ۸ پروژه از ۸۸ پروژه‌ای که در اسمیک در دست اجراست بر عهده جمهوری اسلامی ایران گذاشته شد.

در این موسسه ۲۴ کارگروه تدوین نیز در حال فعالیت هستند که سازمان ملی استاندارد ایران در تمامی آنها عضویت دارد.

گفتنی است، بیست و هفتمین اجلاس هیئت مدیره موسسه اسمیک (موسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشور‌های اسلامی) با حضور روسا و نمایندگان استاندارد ۱۳ کشور عضو از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر استانبول درحال برگزاری است.

مهدی اسلام‌پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس حضور دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری