Web Analytics Made Easy - Statcounter

رباط کریم- معاون عمرانی فرماندار رباط کریم خواستار بازنگری طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در جاده فرودگاه امام(ره) شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قرار گرفتن فرودگاه امام خمینی(ره) این منطقه نباید سبب مسدود شدن مسیر رفت و برگشت هر دو اتوبان های تهران- ساوه و تهران- قم شود، افزود: نمی توان مردم یک منطقه را از عبور از یک مسیر منع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اجرای این طرح جاده فرودگاه امام( ره) کاملا اختصاصی خواهد شد و این امر غیر کارشناسی به نظر می رسد.

معاون عمرانی فرماندار رباط کریم اضافه کرد: بنده خواستار بازنگری در مورد این طرح هستم و این طرح در کمیته حمل و نقل شهرستان رباط کریم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

امینی با اشاره به این که طرح مذکور مسیر اتوبان تهران- ساوه به اتوبان قم را مسدود می کند، افزود: این اتفاق معضلات فراوانی برای مردم رباط کریم و نیز چندین شهرستان این منطقه ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، سرهنگ حامد محمودی، رییس پلیس راه غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر عبور بسیاری از خودروهای منطقه از جاده فرودگاه امام( ره) به جای اتوبان تهران- ساوه را سبب ایجاد ترافیک سنگین در این جاده دانسته و از ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در این جاده از ۱۵ اسفند ماه ۹۵ خبر داده بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوار صوتی‌های بزرگراه ها نوسازی شدند | مقابله با صداهای با آلوده در اتوبان ها

به گزارش همشهری آنلاین، شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با اشاره به اینکه طراحی و نصب ۴۳۰ مترمربع دیوار صوتی در بزرگراه شهید خرازی و ایستگاه متین در سال ۱۴۰۲ انجام شد،گفت: سال گذشته، ۱۸۰ مترمربع دیوار صوتی نیز در بزرگراه‌های شهید حکیم و فضل الله نوری نوسازی شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: در پی ابراز نارضایتی برخی از ساکنین مجاور ایستگاه سی.ان. جی متین، واقع در محله زمزم تهران، خیابان مجتبی متین، با همکاری دانشگاه تهران، مطالعات و امکان‌سنجی‌های لازم انجام گرفت و در نهایت با طراحی و نصب ۹۰ مترمربع دیوار صوتی به ابعاد ۶.۳۰ در ۱۴.۳۰، آلودگی ایستگاه یادشده به نحو قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافت.

افندی‌زاده با بیان اینکه با طراحی و نصب ۱۲کیلومتر دیوار صوتی در ضلع جنوبی ایستگاه سی.ان.جی متین، ۲۰ دسی‌بل از آلودگی صوتی ساختمان‌های همجوار کاهش یافته است گفت: تاکنون به‌منظور کاهش آلودگی صدا و پیامدهای ناشی از آن برای شهروندان، ۱۲ کیلومتر دیوار صوتی در مناطق مختلف بویژه بزرگراه‌های پایتخت نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران یادآور شد: دیوارهای صوتی، سازه‌های محکم و مقاومی هستند که میزان صدا را با ایجاد مانعی بین گیرنده صوت و منبع تولیدکننده آن کاهش می‌دهند.

افندی‌زاده افزود: در سال‌های گذشته دیوارهایی در مناطق موردنیاز نصب شده که این موانع صوتی باید با استانداردهای جدید و شرایط امروز به‌روزرسانی شود و به همین دلیل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با برنامه ریزی انجام شده ضمن نگهداری به نوسازی آنها نیز پرداخته تا شاهد کاهش بیشتر آلودگی‌های ناشی از سر و صدای زیاد در معابر پرتردد به خصوص بزرگراه‌ها باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با اشاره به اینکه مناطق مسکونی، آموزشی و بیمارستانی واقع در حاشیه بزرگراه‌های تهران همواره از سر و صدای زیاد برخوردار است، گفت: نصب عایق‌های صوتی برای بزرگراه‌های شهر تهران از سال‌ های گذشته با توجه به طراحی و عوامل متعددی از جمله شکل، جنس، ارتفاع، طول، محل نصب و... در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران قرار گرفته است.

افندی‌زاده در ادامه یکی از چالش‌ها و مشکلات اصلی دیوارهای صوتی بزرگراه‌ها را سرقت آنها بیان کرد و گفت: بخشی از دیوارهای صوتی هم به علت تصادفات و برخورد خودرو ها از بین می‌روند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران با اشاره به تغییر در طراحی دیوارهای صوتی برای جلوگیری از سرقت اظهار کرد: در حال حاضر در طراحی این دیوارها تغییراتی ایجاد کرده و از موادی استفاده می‌شود که برای سرقت جذابیت نداشته و نوع اتصال این اقلام به همدیگر نیز به‌گونه‌ای انتخاب شده که در برابر سرقت مقاوم باشند.

کد خبر 846279 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • دیوار صوتی‌های بزرگراه ها نوسازی شدند | مقابله با صداهای با آلوده در اتوبان ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد