Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس جامعه پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین اجتماعی:


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پنجمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم دانش آموزی با حضور ۳۳ کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، مهدی فیض در نشست خبری که به مناسبت برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام گفت: تعداد ۶ میلیون نفر از دانش آموزان را توانسته ایم جذب فعالیت های قرآنی به صورت داوطلبانه کنیم که ایده آل ما شرکت تمامی ۱۳ میلیون دانش آموز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پنجمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام با همکاری سازمان اوقاف از ۳۰ فروردین برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: این مسابقات بهانه ای است دانش آموزان کشورهای دیگر را دعوت کنیم تا کشور را از نزدیک ببیند و با فرهنگ و تمدن ما نیز آشنا شوند. در گذشته آنقدر نگاه به کشور بد بود که دعوت شدگان با خود ساک غذا آورده بودند و فکر می کردند ایران کشور قحطی زده ای است این نگاه با استفاده از تبلیغات کشور های بیگانه علیه ایران به وجود آمده که به نوعی ایران هراسی را تبلیغ می کنند برگزاری این مسابقات موجب می شود تا نگاهشان تغییر کند و برای آینده ایران خوب است.

فیض بیان کرد: برای برگزاری این مسابقات با ۷۰ کشور رایزنی کرده ایم که ۳۳ کشور نمایندگان خود راا اعزام می کنند. در مجموع ۶۰ دانش آموز در دو گروه دختران و پسران شرکت خواهند کرد.

معاون پروشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت:این مسابقات موجب می شود تا وحدت جهان اسلام به وجود آید.
فیض درباره ی اهدا جایزه نیز بیان کرد: به طور میانگین به رتبه های اول تا سوم ۲۰ میلیون تومان تعلق می گیرد البته جنبه مادی برای ما اهمیت ندارد.

وی تصریح کرد: استمرار فعالیت با دانش آموزان شرکت کننده ها را از دوره های دانش آموزی تا دانشگاهی خواهیم در ساختار جدید خواهیم داشت. دانش آموزان روز هفتم اردیبهشت ماه نیز دیداری با مقام معظم رهبری خواهند داشت.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد