Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری آزمون مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرك تخصصی به حفاظ قرآن در این استان خبر داد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر كشور در 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی، ساعت برگزاری این آزمون را 9 تا 12 اعلام كرد و افزود: این آزمون با حضور 259 نفر از حافظان 5، 10، 20 جزء و كل قرآن كریم استان فارس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با بیان اینكه پذیرفته‌شدگان این آزمون به مرحله بعد راه پیدا می‌كنند، گفت: آزمون مرحله دوم اعطای مدرك تخصصی به حفاظ در مردادماه و آزمون مرحله سوم نیز در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس این نكته را یادآور شد كه تنها حافظان كل قرآن باید در سه آزمون شركت كنند و آزمون مابقی حفاظ دو مرحله‌ای است، گفت: به پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها مدرك تخصصی حفظ قرآن كه معتبرترین مدرك قرآنی كشور و با امضای رئیس سازمان دارالقرآن‌الكریم كشور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینكه دارندگان این مدرك از تسهیلاتی در جامعه برخوردار خواهند شد، گفت: حافظان كل قرآن كریم دارنده مدرك تخصصی حفظ می‌توانند از تسهیلات بانكی، تسهیلات خدمت وظیفه،‌ تحصیلات معادل در دانشگاه سراسری، برخورداری از تخفیف در دانشگاه آزاد و غیره استفاده كنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟