Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:28:19 GMT

مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۲۷۰۰

مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد افزایش یافت

کرج – مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون استان البرز از افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خبر داد.

حسین فلاح نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای قانون بودجه سال جاری کل کشور حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس جدول اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راستای اجرای قانون بودجه سال جاری کل کشور و به‌منظور افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجوی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد مستمری مددجویان به‌صورت علی‌الحساب افزایش‌یافته است.

مدیر امور اجتماعی و رفاه اداره کل تعاون استان البرز گفت: مسمتری علاوه بر یارانه پرداختی فروردین‌ماه به‌حساب سرپرستان خانوارها واریزشده است.

فلاح نژاد مبلغ افزایش‌یافته افراد تحت پوشش از محل هدفمندی یارانه‌ها را اعلام کرد و گفت: مبلغ ۹۵ هزار تومان برای خانوار یک نفره، مبلغ ۱۸۹ هزار تومان برای خانوار دو نفره، مبلغ ۲۵۳ هزار تومان برای خانوار سه نفره، مبلغ ۳۳۷ هزار تومان برای خانوار چهار نفره و مبلغ ۳۶۵ هزار تومان برای خانوار پنج نفره و بیشتر محاسبه شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مرادی گفت: در طرح توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد، طی دو سال اخیر، ۴ هزار و ۶۰۰ خانوار به خودکفایی رسیدند و از لیست مددجویان کمیته امداد خارج شدند.
وی افزود: امسال ۸۰ درصد برنامه‌های کمیته امداد برای توانمدسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد محقق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ از ۲ میلیون تا ۷ میلیون تومان
  • افزایش سه برابری مستمری سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند