Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@09:11:37 GMT

امید ابراهیمی به مجتبی جباری رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۳۲۳۹

امید ابراهیمی به مجتبی جباری رسید

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


امید ابراهیمی، مرد همه کاره استقلال در هفته‌های گذشته با زدن دو گل زمینه پیروزی آبی پوشان برابر صبا در یک بازی سخت و حساس را فراهم ساخت.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، امید ابراهیمی را باید مرد همه کاره استقلال در این هفته دانست. بازیکنی که منصوریان به او لقب فرمانده داد تا به نوعی از زحماتش در تیم تقدیر کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی برای تیمش همه کار می‌کند. از جنگیدن و توپگیری گرفته تا انواع و اقسام پاس‌های بلند و کوتاه و زدن ضربات ایستگاهی و دادن پاس گل و بالاخره زدن گل. ابراهیمی با زدن سه گل آخر استقلال در دو بازی آخر این تیم، مرد اول این روزها در اردوی آبی پوشان است.

گل دومی که این بازیکن به صبای قمزد، بیست و ششمین گلی بود که وی در مدت حدود سه فصل حضورش در استقلال برای این تیم زده است. ابراهیمی با این تعداد گل خودش را در جدول بهترین گلزنان استقلال به به رده پنجم رساند تا در کنار مجتبی جباری قرار بگیرد.

در حالی که در همه ادوار حضور این تیم در لیگ برتر آرش برهانی با به ثمر رساندن ۸۰ گل و با فاصله از همه رقبایش در صدر جدول بهترین گلزنان این تیم قرار دارد و رضا عنایتی با ۵۹ گل بعد از برهانی در رده دوم این جدول قرار گرفته است، ابراهیمی نیز با ۲۶ گل در کنار مجتبی جباری به صورت مشترک عنوان پنجمین گلزن برتر استقلال در لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

فرهاد مجیدی با ۴۷ گل زده برای استقلال بعد از برهانی و عنایتی در رده سوم این جدول قرار دارد و سیاوش اکبرپور با ۴۲ گل زده در جایگاه چهارم قرار گرفته است. امید ابراهیمی این فرصت را دارد که با زدن گل های بیشتر در ادامه مسابقات تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، از مجتبی جباری در این جدول فاصله گرفته و به تنهایی رتبه پنجم این جدول را به خود اختصاص دهد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال

جدول لیگ برتر در پایان هفته 26 مشخص شد.

هفته ۲۶ مسابقات لیگ برتر بیست و سوم فوتبال ایران با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید و جدول رده بندی رقابت‌ها در پایان این هفته مشخص شد.

استقلال با کامبک لحظه آخری در ورزشگاه آزادی و کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل ذوب آهن صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس با همین نتیجه نساجی مازندران را شکست داد تا رقابت نفس گیر سرخابی‌ها برای قهرمانی ادامه داشته باشد.

جدول لیگ برتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور/ از رشد موالید تا چند فرزندی
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم