Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون نحوه شرکت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد.

بر این اساس، در کارت شرکت در آزمون هر داوطلب در مقابل سهمیه‌ ثبت‌نامی‌ آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی و با توجه به ضوابط متقاضی سهمیه رزمندگان و ایثارگران شده‌اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرارگرفته کلمه رزمنده یا ایثارگر قید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک (1) آزمون مذکور متقاضی سهمیه رزمندگان شده‌اند و سهمیه آنان از سوی ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگرفته است (در کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهمیه، رزمنده درج نشده است)، (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگانسازمان بسیج مستضعفان و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه به ارگان مربوط مراجعه کنند تا در صورت دارا بودن سهمیه، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان مربوطه در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل پذیرش نیست.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های ایثارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهمیه رزمندگان واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت لازم است حداکثر تا تاریخ هشتم اردیبهشت منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح و ویرایش سهمیه خود اقدام کنند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنان اعمال شود در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نیست.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟

شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ را برای هر زائر ۵۰۰ یورو اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، این مبلغ در سهمیه ارز سالانه افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، محاسبه نخواهد شد.

سیدعباس حسینی ـ رئیس سازمان حج و زیارت ـ نیز در این نشست، درباره آخرین روند ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع گفت: عملیات ثبت‌نام حج در استان‌ها نزدیک به پایان است و فرآیند امور اجرایی دریافت روادید زائران حج ۱۴۰۳ تاکنون مطلوب بوده است؛ «رقم طلب» برای ۷۴ هزار زائر حج دریافت شده و دریافت «رقم طلب» بیش از ۱۰ هزار نفر دیگر هم درحال انجام است و پس از آن، دریافت روادید انجام خواهد شد.

نصرالله فرهمند ـ مدیرعامل موسسه فرهنگی عمره سعادت، که اجرای عملیات عمره را برعهده دارد، درباره برنامه‌ریزی اعزام عمره‌گزاران ایرانی به عربستان قبل و بعد از عملیات حج گزارش داد و گفت: هماهنگی با هواپیمایی در این خصوص انجام شده است و انتظار می‌رود پس از عملیات حج ۱۴۰۳ با توجه به زیرساخت‌های پیش‌بینی شده از ۲۰ ایستگاه پروازی، زائران به دو فرودگاه مدینه و جده (برای عمره پس از حج تمتع) منتقل شوند.

اعزام زائران ایرانی به عمره پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و بازگشت آن‌ها به کشور تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. در این بازه قرار است حدود پنج هزار نفر به عمره اعزام شوند. بنابر اعلام سازمان حج و زیارت کم‌تر از ۶ میلیون نفر در نوبت عمره هستند.

عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ نیز قرار است از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شود و پرواز‌های رفت زائران تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت. سهمیه حج ایران حدود ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر است. سازمان حج و زیارت اعلام کرده است حدود ۹۰۰ هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد