Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی گفت: میهمان باید حرمت صاحبخانه را حفظ کند تا اتفاق خاصی رخ ندهد. اسماعیل قلیچ‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص احتمال درگیری و تنش بین هواداران در دیدار حساس تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل استقلال از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: من احتمال درگیری و بروز حادثه‌ای در این دیدار حساس را نمی‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در دیدار برگشت پرسپولیس و تراکتورسازی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، الفاظ زشت و ناپسندی از سوی هواداران پرسپولیس علیه تراکتورسازی به‌کار رفت.

رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: در دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم، عده‌ای از هواداران که دل خوشی از بازی برگشت تراکتورسازی و پرسپولیس در آزادی نداشتند، اقدام به فحاشی علیه تیم حریف کردند.
قلیچ‌خانی افزود: حتی در دیدار برگشت، اتومبیل عده‌ای از هواداران تراکتورسازی از سوی هواداران پرسپولیس آسیب جدی دید و متأسفانه بدن اکثر هواداران تراکتورسازی به دلیل ضرب‌وشتم هواداران پرسپولیس سیاه و کبود شد، به همین علت هواداران تراکتورسازی هم‌قسم شده بودند در دیداری که پرسپولیس در تبریز میهمان است، کاری انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: ما و مسئولان ماشین‌سازی به پرسپولیسی‌ها گوشزد کرده بودیم که مردم آذربایجان به دلیل حادثه سیل و فوت تعدادی از مردم این استان، داغدار هستند. به نظر من خوشحالی پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه بسیار بد و ناپسند بود.
رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در خصوص تدابیر امنیتی ویژه برای دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال، گفت: میزبان این دیدار باشگاه تراکتورسازی است. ما با کمک لیدرهای باشگاه و مسئولان برگزار کننده بازی، در سکوهای اصلی حضور داریم و وضعیت ورزشگاه را کنترل خواهیم کرد.
قلیچ‌خانی ادامه داد: در دیدار رفت تیم‌های تراکتورسازی و استقلال، حرکت ناپسند یا فحاشی از سوی هواداران استقلال علیه تراکتورسازی رخ نداد، به همین علت احتمال می‌دهم اتفاق خاصی رخ ندهد. البته اعضای باشگاه تراکتورسازی و لیدرهای باشگاه در ورزشگاه حضور دارند و تمام سکوها هم زیر نظر کانون هواداران کنترل خواهد شد.
وی در پایان گفت: میهمان باید حرمت صاحبخانه را حفظ کند. اگر از سوی مسئولان یا بازیکنان استقلال در دیدار با تراکتورسازی اقدام نامناسب یا خاصی رخ ندهد، مطمئن باشید هواداران تراکتورسازی با حضوری پرشور به بازی انرژی خاصی می‌بخشند و همه دوستداران فوتبال از دیدار دو تیم لذت خواهند برد.
انتهای پیام/‌‌

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم