Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:57:23 GMT

یادواره شهدای هنرمند شهرستان گرمسار برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۳۶۴۴

یادواره شهدای هنرمند شهرستان گرمسار برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: یادوراه شهدای هنرمند شهرستان گرمسار با حضور هنرمندان و تاثیرگذاران شهرستانی عصر روز 29 فرودین در فرهنگسرای خورشید تابان این شهر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین تقی نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در جمع خبرنگاران از برگزاری یادواره شهدای هنرمند در این شهرستان خبرداد و گفت: این یادواره در جهت معرفی شهدای حوزه فرهنگ و هنر شهرستان گرمسار با همکاری بسیج هنرمندان این شهرستان ساعت17 عصر روز 29 فروردین ماه با برنامه هایی در حزوه فرهنگی، هنری و بصری برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در ادامه به جایگاه مهم و حساس رسانه ها در فضای انتخابات در زمینه اطلاعات و اخبار موثق اشاره کردو افزود: باید رسانه ها در این برهه مراقب فضای اخبار غیر موثق باشند تا با انتشار آن فضای پاک رسانه ها را آلوده نکنند .

نجفی به بیان دستاورد های انقلاب و دولت توسط رسانه ها خواستار شد و گفت: دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه انتخابات هستند تا مبانی مقدس انقلاب اسلامی ایران را تضعیف نمایند .

وی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه و قشر خبرنگار نباید از حزب، گروه و یا کاندیدای خاصی در بین جوامع مردمی حمایت کند خاطرنشان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان نظام‌اند و باید در هر عرصه‌ای بی‌طرفانه عمل کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد