Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@13:05:38 GMT

اول اردیبهشت پایان اعتبار مجوزهای طرح ترافیک 95

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۳۹۶۶

مجوزهای طرح ترافیک 95 تا پایان فروردین ماه اعتبار دارد و مجوز ورود به محدوده ترافیک یا زوج و فرد منوط به داشتن مجوز سال جدید است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مصطفی قنبرنژاد، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک با اشاره به اینکه مجوزهای طرح ترافیک 95 تا پایان فروردین ماه اعتبار دارد، گفت: قطع به یقین از تاریخ اول اردیبهشت ماه امسال فقط مجوزهای 96 مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ارائه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تا پایان فروردین برای وانت بارها نیز اعم از پلاک عمومی و پلاک سفید و خبرنگاران تمدید شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فرایند تایید درخواست سهمیه خبرنگاران و خودروهای وانت بار همچنان ادامه دارد ، پس از اتمام مهلت ارایه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک ( پایان فروردین ماه ) ، 10 دفتر خدمات الکترونیک به منظور ارایه مدارک معرفی می شوند.

قنبرنژاد با تاکید بر اینکه آن دسته از خبرنگاران و مالکان خودروهای وانت بار که در پایان فروردین ماه مورد تایید قرار می گیرند طی 10 روز کاری مهلت دارند مدارک خود را به 10 مرکز مشخص شده که ادرس آنها بر روی سایت شهرداری تهران قرار گرفته است، تحویل دهند.

او گفت: واجدین شرایط در نظر داشته باشند تنها 10 روز کاری پس از تایید درخواست و دریافت پیامک تاییدیه این سازمان مهلت دارند نسبت به ارایه مدارک خود اقدام کنند.

او با بیان اینکه مهلت ارایه مدارک برای مشمولان دریافت آرم طرح ترافیک که تاکنون موفق به ارایه مدارکشان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نشده اند به اتمام رسیده است، گفت: عدم ارایه مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف از سهمیه تخصیص داده شده است.

بنابر اعلام شهرنوشت، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: تاکنون بالغ بر80 درصد ای دی کارت های سال 96 توزیع و آن دسته از متقاضیان اعم سهمیه بگیرها و افرادحقیقی وحقوقی که ای دی کارت سال 96 را دریافت نکرده‌اند به علت عدم ارائه مدارک در زمان مقتضی بوده است.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک در ادامه با تاکید بر اینکه ازچند سال گذشته محدوده طرح ترافیک و اخیرا محدوده زوج وفرد نیز مجهز به دوربین‌های پلا ک خوان شده و ثبت تخلفات ورود به محدوده های مذکور از طریق دوربین ثبت می شود، اظهار کرد: ای دی کارت‌ها تنها جنبه استفاده در شبکه حمل ونقل ریلی و در موارد خاص مانند تشدید محدودیت‌های ترافیکی به دلیل آلودگی هوا جهت ارائه به مامورین محترم راهور است.


منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش پارس نیوز، حمید طریفی حسینی، درباره ثبت نام دانش آموزان ابتدایی اظهار داشت: ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است که این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

وی ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی؛ پیش شرط ثبت‌نام پایه اول

طریفی حسینی یادآور شد: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان به عنوان پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول است و از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش نوآموز بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست می‌کنم، نسبت به این امر اقدام کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ثبت‌نام اتباع نیز تابع ضوابط و مقررات خاص خود است که پس از ابلاغ شیوه نامه مربوطه ثبت‌نام آن‌ها آغاز خواهد شد.

طریفی حسینی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی منازل توضیح داد: نحوه محدوده بندی جغرافیایی مدارس در دستورالعمل ثبت‌نام به استان‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ماده ۴۱ آیین نامه اجرایی مدارس گفت: به منظور توزیع متوازن دانش آموزان، محدوده بندی جغرافیایی با اولویت ثبت‌نام دانش آموزان در نزدیکترین مدرسه به محل سکونت آنان لحاظ می‌شود و ثبت‌نام از دانش‌آموزانی که والدین آنان هر دو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، منعی ندارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ثبت‌نام موردی دانش آموزان ساکن در محدوده مدارس مرزی مناطق آموزش و پرورش به ویژه در کلانشهر‌ها با هماهنگی و نظارت ستاد‌های ثبت نام مناطق آموزشی همجوار امکان پذیر است.

وی درباره زمان ثبت‌نام و طرح سنجش سلامت دانش آموزان، یادآور شد: آموزش و پرورش تقویم اجرایی مرتبط با فعالیت مدرسه از جمله سنجش، ساماندهی نیروی انسانی، ثبت و سفارش کتاب درسی و ثبت‌نام دانش آموزان را به عقب کشیده و ساماندهی این موارد باید تا مرداد انجام شود تا فرصت برنامه‌ریزی آموزشی به مدارس داده شود.

منبع : دانشجو

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود