Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان، نادر مختاری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت اظهار داشت : با توجه به اهمیت منابع آب زیرزمینی و احیای آنها به عنوان منابع استراتژیک در استان و کشور، شرکت آب منطقه‎ای استان اهدافی را برای پروژه‎ها اعلام و اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از حفر چاه‎های غیرمجاز و توقیف دستگاه‎های حفاری غیرمجاز از جمله برنامه‎های آب منطقه‎ای استان بوده است، افزود: در این راستا 15 مورد حفاری غیرمجاز توقیف و وسایل آن در پارکینگ شرکت ضبط شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری ادامه داد: همچنین 400 حلقه چاه نیمه عمیق نیز در استان پر و مسلوب المنفعه شدند که این چاه‎ها غیرمجار و فاقد پروانه بودند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 4641 حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق در استان داریم.

مختاری اظهارکرد: شورای حفاظت آب در استان با حضور معاون عمرانی استانداری لرستان و دستگاه‎های اجرایی در استان مصوبات شورای عالی آب برگزار شد .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تیم فوتسال شرکت گاز استان در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت، با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود تیم پتروشیمی تبریز را شکست داد.   این مسابقه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در‌ سالن دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • قصه فراق از تحصیل
  • ویدیو/ عمیق‌ترین چاله آبی جهان در مکزیک پیدا شد