Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی از تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌های استان از طریق برگزاری آزمون خبر داد.

علی‌اصغر شاکری مطلق در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس سهمیه ۵۰ هزارنفری که در کشور برای تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان قراردادی شهرداری‌های کل کشور از سازمان امور اداری و استخدامی کشور اخذشده است، کارکنان شهرداری‌های خراسان شمالی نیز تبدیل وضعیت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری بابیان اینکه این مجوز برای آن دسته از شهرداری‌هایی است که بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها، ساختار سازمانی خود را اصلاح‌کرده‌اند، گفت: چارت‌های سازمانی ۲۱ شهرداری خراسان شمالی مورد تائید قرارگرفته است.

وی با تأکید بر اینکه چارت اداری شهرداری بجنورد به همراه ۶ سازمان وابسته به این شهرداری نیز در دست بررسی است و طی دو روز آینده به تائید نهایی می‌رسد، تصریح کرد: پس از انتصاب کارکنان پیمانی و رسمی در پست‌های سازمانی مصوب جدید، تعداد و عناوین پست‌های بلاتصدی شهرداری‌ها مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با تائید این چارت‌های سازمانی، پست‌های سازمانی خالی در شهرداری‌های خراسان شمالی احصاء می‌شود، افزود: بر این اساس سهمیه خام استان برای این استخدامی اعلام می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی بابیان اینکه هنوز سهمیه خام استان اعلام‌نشده است، ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های انجام‌گرفته در مجموعه خراسان شمالیبرای افزایش این سهمیه، پساز برگزاری آزمون و استخدام نیرو، بالغ‌بر ۸۰ درصد مشکلات نیروی انسانی شهرداری‌های استان حل شود.

شاکری مطلق افزود: بر این اساس نیروی‌های انسانی شاغل در شهرداری‌ها با حداقل سه سال سابقه کار در شهرداری و دارا بودن شرایط احراز و کسب حدنصاب نمره از طریق موفقیت در آزمون مربوطه تبدیل وضعیت استخدامی به پیمانی می‌شوند.

وی از آغاز ثبت‌نام برای آزمون استخدامی شهرداری‌های استان در نیمه اول اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و تأکید کرد: تنها کارکنان شهرداری مجاز به شرکت در این آزمون هستند و نتایج نیز تا پایان اردیبهشت اعلام خواهد شد.

وی استخدام ضابطه‌مند در شهرداری‌ها، خروج نیروهای باسابقه از بلاتکلیفی و داشتن امنیت شغلی، رفع نیازهای واقعی شهرداری‌ها در پست‌های موردنیاز و نیز افزایش حقوق ۴۰ تا ۸۰ درصدی را ازجمله نتایج برگزاری آزمون و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها برشمرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه

 ابوالقاسم اکبری با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی گفت: با هدف حفظ سلامت دانش آموزان، همه اردو‌های مدارس در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ لغو شد.

هر ساله مدارس خراسان شمالی در اردیبهشت ماه اردوی دانش آموزی را برنامه ریزی می‌کنند.

خراسان شمالی ۹۳ هزار دانش آموز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی