Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: فیلم برخورد با راننده متخلف و متواری از دست ماموران در لاهیجان متعلق به سال گذشته است و با خاطیان آن برخورد قاطع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، سرهنگ محمدرضا خیرخواه، اظهار داشت: سال گذشته راننده متخلف یک دستگاه خاور حین تردد با بار اضافه در شهر لاهیجان از سوی پلیس شناسایی شده و ماموران برای اعمال قانون به این راننده ایست می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راننده خطاکار بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرده و حین تعقیب و گریز با جدول و یک درخت برخورد و متوقف می شود. وی ادامه داد: راننده خودرو هیچگونه مدرک هویتی و مدارک خودرو به همراه نداشته و در حین تردد در سطح شهر نیز بار اضافی خاور در حال ریختن روی زمین بوده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه حرکات ماموران به هیچ وجه قابل دفاع نبوده است، افزود: در همان زمان با انتشار فیلم بلافاصله با سرباز و دو افسر پلیس خطاکار برخورد و این افراد به مراجع قضایی معرفی شدند. پلیس به هیچ وجه رفتار صورت گرفته را تائید نکرده و با این افراد نیز برخوردهای لازم انجام شده است. اما موضوع مهم دیگر تخلف این راننده و فرار آن از دست ماموران است. به گفته خیرخواه تحقیقات برای شناسایی و برخورد با افرادی که اقدام به انتشار دوباره این فیلم در فضای مجازی کرده اند، آغاز شده است.

پایان پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه کشف شده استان برای شناسایی توسط مالباختگان در سامانه نما منتشر شد. این کالاها در سامانه نمای پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی البرز برای شناسایی اموال مسروقه ارجاع شده است. مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال مکشوفه با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده و مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز عنوان کرد: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع انجام شود.

کد خبر 6089960

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • جاساز تریاک در پیکان
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما