Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: تیم بانوان هاکی استان‌همدان به مسابقات لیگ برتر کشور اعزام می‌شود.

حمدالله چاروسایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام تیم بانوان هاکی استان‌همدان به مسابقات لیگ برتر کشور اظهار داشت: تیم بانوان هاکی استان برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشور در رده سنی بزرگ‌سالان از فردا به مدت سه روز به اراک اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زهرا زارعی، ساناز بهرامی، آزاده صفایی، معصومه جلیلی، پروین صفایی، فاطمه قادری، زینب احمدی، فاطمه زاغه‌ای، سمانه قاسمی، ملیکا فامیل محمدی، مژگان بهرامی، معصومه احمدی، سحر لطفی و سمیرا یادگاری به مربیگری طیبه نوری و سرپرستی اقدس نجفی نیا در این مسابقات حاضر می‌شوند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات فوتبال چهارجانبه جام سردار شهید علیرضا شمسی‌پور گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال چهارجانبه جام سردار شهید علیرضا شمسی‌پور به همت هیئت فوتبال استان‌همدان و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و سپاه انصارالحسین (ع) در نیمه اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.

چاروسایی عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌های رسانه ورزش، پیشکسوتان فوتبال همدان، سپاه انصار الحسین (ع) و اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور تیم کاراته شهرستان کبودرآهنگ در مسابقات انتخابی تیم ملی بیان کرد: تیم کاراته نوجوانان و جوانان شهرستان با ۱۸ کاراته کا در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور یافت که در پایان مهدی شهگل در رده سنی جوانان در وزن ۷۶- با نظر مربیان به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد و عرفان داوودی نیز در وزن ۶۳- کیلوگرم نوجوانان مقام سوم را به دست آورد.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تعداد ۲۰۰۰ نفر کاراته کا در ۱۰ وزن از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که نفرات برتر به مسابقات آسیایی که در خردادماه سال جاری در کشور قزاقستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین