Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رد صلاحیت تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: بنده در خصوص این موضوع شنیده ام اما تاکنون هیچ اعلام نظر رسمی از سوی مراجع قانونی اعلام نشده است.
وی افزود: آنچه از همکاران و افراد در سطح جامعه شنیده شده خبر از رد صلاحیت تعدادی از اعضای شورای شهر فعلی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در انتخابات شوراها نقش نظارتی دارد، تصریح کرد: جمعی از نمایندگان مجلس ماموریت پیدا کردند که بر انتخاب اعضای شورای هر شهرستان و استان نظارت داشته باشند به همین دلیل امیدوارم در خصوص این امر چارچوب قانونی رعایت شود.
تقی پور با تأکید بر اینکه طبیعتا همه انتظار دارند هیچ دخالت فرا قانونی در انتخابات بر رأی مردم تأثیر نداشته باشد، گفت: هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون شوراها هم این دقت را دارند که هیچ حقی از کاندیدا ضایع نشود.
وی افزود: تجربه های اعضا سرمایه نظام است که باید از آنها استفاده شود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود