Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:39:54 GMT

امروز رژیم صهیونیستی برای بقای خود تلاش می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۶۸۱۱

امروز رژیم صهیونیستی برای بقای خود تلاش می کند

مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رژیم صهیونیستی که روزی به دنبال افزایش قدرت در منطقه بود امروز برای بقای خود تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور که به مناسبت فرارسیدن روز ارتش صورت پذیرفت اظهارکرد: گروه های منحرف در ابتدای انقلاب ارتش را هدف قرار دادند تا کشور با دست خالی وارد جنگ تحمیلی با رژیم بعث عراق شود و آنها به هدف خود که سرنگونی و شکست انقلاب بود دست یابند که به اهداف خود نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:نظام ستمشاهی سعی زیادی کرد تا ارتش را مقابل مردم قرار دهد اما به دلیل وجود چهره های انقلابی در ارتش که در پیروزی انقلاب نیز نقش اساسی داشتند نقشه های شوم طاغوت از بین رفت زیرا در آن زمان ارتشیانی که مقابل مردم قرار گرفته بودند، افرادی خاص و دست چین شده بودند و بسیاری از افسران و فرماندهان ارتش از روبرو شدن با مردم سر باز می زدند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: امام(ره) در تمام کشتارهای رژیم ستمشاهی سعی می کردند ارتش را تا اندازه ای مهذب نگاه دارند تا مردم در برابر ارتش قرار نگیرند و پس از انقلاب هم با وجود تلاش کمونیست ها و منافقین برای مقابله با ارتش، از این مسأله جلوگیری به عمل آمد.

علم الهدی در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز ارتش تصریح کرد: روز ۲۹ فروردین، سند ملی شدن ارتش است زیرا پیش از انقلاب ارتش شاهنشاهی بود و هیچ دست آورد نظامی نداشت و پس از پیروزی انقلاب، این نیرو پویایی خود را حفظ کرد و توانست در بسیاری از عرصه ها به خودکفایی برسد که یکی از نمونه های آن نیروی دریایی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد و تفاوت امروز با دوران مبارزات پیش از انقلاب در این است که پیش از این، نیروهای رژیم شاه در برابر ما قرار داشتند اما امروز با استکبار جهانی درگیر شده ایم .

امام جمعه مشهد بیان کرد: امروز پیشرفت کشور کاملا محسوس است و دشمن نیز هر روز با ضعف تر می شود و رژیم صهیونیستی که روزی به دنبال افزایش قدرت خود در منطقه بود امروز برای بقای خود تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهارکرد:امروز اقتدار ایران در دنیا جلوه فراوانی پیدا کرده است و این عنایت خاصه امام زمان(عج) است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفجه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای سامح شکری، همتایم از مصر در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع غزه و تلاش‌های جاری جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رایزنی و تبادل نظر کردیم و در ادامه به تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق و واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع پرداختم و از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکر کردم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است.»

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است