Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:14:53 GMT

مدیرکل جدید حراست سازمان میراث‌فرهنگی معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۷۰۹۴

مدیرکل جدید حراست سازمان میراث‌فرهنگی معارفه شد

مراسم تکریم مدیرکل پیشین حراست سازمان میراث‌فرهنگی و معارفه مدیرکل جدید ۲۸ فروردین در حاشیه نشست معاون رئیس‌جمهوری با معاونان، مشاوران و مدیران‌کل ستادی و استانی برگزار شد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، هادی خانی رئیس سازمان حراست کل کشور در این جلسه گفت: «مجموعه قوانین و دستورالعمل‌های حراست به‌عنوان قانون در سال۶۸ با هدف کمک به مدیران دستگاه‌ها برای اجرای هرچهبهتر برنامه‌ها تصویب و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با اشارهبه اینکه که مجموعه حراست درحقیقت چشمان بیدار جامعه است گفت: «حراست برای سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هم که سازمانی با مأموریت‌های گسترده و ویژگی‌های خاص خودش است نقش مهمی ایفا می‌کند.»

خانی، ضمن تشکر از تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، درزمینه برنامه‌های مربوط به اداره‌کل حراست و انتخاب عباس رنجی به‌عنوان مدیرکل حراست میراث‌فرهنگی گفت: «سایت سازمان میراث‌فرهنگی به‌نحو خوبی منشور حراست و اهداف آنرا تشریح کرده است. اگر همه عزیزان دست به دستهم دهند با کمک حراست می‌توانند نقش اساسی در تحقق برنامه‌ها و اهداف کلان کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری ایفا کنند.»

زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، ضمن تشکر از تلاش‌ محمدجواد عباباف، مدیرکل پیشین حراست این سازمان در دوره فعالیتش، گفت: «در مجموعه سازمان تلاش خوبی برای افزایش بهره‌وری وجود دارد. با سابقه خوبی که از عباس رنجی به‌عنوان یکی از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی سراغ داریم، می‌توان گفت که حضور او کمک بزرگی به سازمان برای رسیدن به اهداف کلانش می‌کند و همه ما از هرآنچه دوستانمان در حوزه حراست درقالب مشاهده‌هایشان ارائه می‌کنند تبعیت خواهیم کرد.»

معاون رئیس‌جمهوری افزود: «برایند عملکرد ما و سایر دستگاه‌ها باید گامی در مسیر حفاظت و صیانت از انقلاب و نام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و آرزو می‌کنیم که این نام مقدس در نقشه جغرافیای جهان روزبه‌روز مقتدرتر و درخشان‌تر مطرح شود.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از تمام مدیران خواست تا نهایت همکاریرا با اداره‌کل حراست سازمان میراث‌فرهنگی و عباس رنجی، مدیرکل جدید این نهاد، به‌عمل آورند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است

 پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در دو سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و گفت: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیو‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به صورت زنده پخش شد. برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

رئیس سازمان صدا و سیما در پایان گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست