Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضوهیئت رئیسه اتحادیه لوازم یدکی خودرو ورود لوازم یدکی چینی، هندی و ترکیه ای را معضل بزرگ بازار خودرو اعلام کرد. مهدی کاظمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به ثبت 300 پرونده شکایت از لوازم یدکی در سال گذشته افزود: درصد شکایات ثبت شده از لوازم یدکی تولید داخل کمتر از یک درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تهیه نرم افراری برای کدگذاری کردن لوازم یدکی ادامه داد: تاکنون 14 قلم از لوازم یدکی پرمصرف کدگذاری شده است که ادامه این روند در آینده مانع از ورود کالای قاچاق خواهد شد.
کاظمی ، گمرک را مسئول ورود قطعات بی کیفیت از مبادی رسمی دانست و ادامه داد : استفاده از حضور کارشناسان اتحادیه لوازم یدکی می تواند سیب رفع این معضل در بازار لوازم یدکی شود.
عضو هیئت رئیسه اتحادیه لوازم یدکی خودرو گفت : بیشترین شکایات ثبت شده از لوازم یدکی خودرو درباره قطعات هندی، چینی و ترکیه ای است.
وی با اشاره به ثبت روزانه 5 مورد شکایت درخصوص قطعات بی کیفیت و گرانفروشی در این حوزه گفت : قطعات بی کیفیت معضل بازار لوازم یدکی است.
کاظمی با درخواست از کشور چین برای ممانعت از فروش کالای بی کیفیت به تجار ایرانی افزود : این موضوع بین دولت ها باید بررسی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید