Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:55:55 GMT

بی‌کیفیت‌ترین خودرو در کشور +جدول

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۸۰۱۲

بی‌کیفیت‌ترین خودرو در کشور +جدول

در اسفند ماه 1395 تعداد 72 هزار و 666 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد.

به گزارش مشرق، در اسفند ماه 1395 تعداد 72 هزار و 666 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 41 مدل خودرو در گروه سبک و 9 مدل در گروه سنگین می باشد.


گروه سبک:
بخش وانت: در بخش وانت، خودروی وانت تندر با اخذ 3 ستاده کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

بخش سواری :
در بخش سواری، خودروهای نیومزدا 3 ، گرند ویتارا، کیا سراتو و ساندرو با اخذ 4 ستاده کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. براساس این گزارش خودروهای پر فروش بازار مانند تیبا، انواع پراید که حدود قیمتی 25 میلیون تومان را دارند همچنان تک ستاره هستند. در بخش خودروهای رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان خودروهای پژو 405 خراسان، پژو پارس مازندران، سمند تبریز، پژو پارس شیراز، ام وی ام 110 و تیبا 2 هم تک ستاده شده اند.
جزئیات بیشتر کیفیت انواع خودروها در اسفند ماه 95 به شرح عکس است.

گروه سنگین:
بخش باری: در این بخش، خودروهای کشنده ولوو FH500 و کشنده ولوو FH460، کشنده اسکانیا G410 و کشنده اسکانیا R460 با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساحت داخل را در این ماه به خود اختصاص داند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول