Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-25@23:20:17 GMT

حفظ حریم خصوصی افراد در بررسی صلاحیت داوطلبان مدنظر است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۸۴۶۲

حفظ حریم خصوصی افراد در بررسی صلاحیت داوطلبان مدنظر است

به گزارش ایرنا احمد انارکی محمدی روز دوشنبه در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت انتخابات استان کرمان افزود: بسیار تاکید کرده ایم که از امکانات دولتی در راستای تبلیغات نامزدها استفاده نشود و روی این مسئله حساسیت زیادی داریم.
وی بیان کرد: استفاده از امکانات دولتی و بیت المال مصداق بارز تضییع حق الناس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم به مسئولان صلاحیت می بخشند گفت: امیدواریم همیشه بتوانیم در معرض رای مردم قرار بگیریم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس منتخب مردم هستند می توانند در این عرصه برای مردم نقش آفرینی کنند و طبق قانون وظایف خود را انجام دهند.
وی با تاکید بر لزوم پایبندی همه افراد جامعه به مر قانون گفت: از آنجا که در مناطق کوچک بیشتر مردم همدیگر را می شناسند کار هیات های اجرایی در این شهرها و روستاها سخت است و از تمامی اعضای این هیات ها قدردانی می کنیم.
انارکی محمدی اظهار کرد: استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از چهار دهه نشان دهنده این است که همه چیز در این نظام بر اساس قانون پیش رفته و امروز وظیفه ما مسئولان است که برنامه درستی برای حسن اجرای قوانین داشته باشیم.
وی گفت: امیدواریم انتخابات پیش رو مایه سرافرازی تمامی مسئولان و مردم استان کرمان شود.
وی با بیان اینکه شوراها مشاوران امین مسئولان و حلقه ارتباط مردم و دولت هستند عنوان کرد: باید افرادی را به شوراها بفرستیم که امین باشند در غیر اینصورت همه مسئولان با مشکل مواجه خواهند شد.
این نشست با حضور استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری، روسای هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان، فرمانداران و عوامل برگزاری انتخابات در تالار برق منطقه ای کرمان برگزار شد.
استان کرمان 23 شهرستان دارد و 58 هیات اجرایی شهرستان و بخش در این استان برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تشکیل شده است.
همچنین بیش از 17 هزار نفر در استان کرمان برای عضویت در شوراهای شهر و روستا نام نویسی کردند که روند بررسی صلاحیت آنها ادامه دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • تشخیص گرایش سیاسی افراد از روی چهره‌شان توسط هوش مصنوعی
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند