Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:51:20 GMT

صدرنشینی بوشهر و آه افسوس در رشت و انزلی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۵۹۰۵۴

صدرنشینی بوشهر و آه افسوس در رشت و انزلی

هفته سی و دوم رقابت های دسته یک لیگ آزادگان امروز با برگزاری 9 دیدار در 9 شهر کشورمان برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حساسترین و مهترین دیدارهای امروز، ملوان انزلی که امید زیادی به کسب امتیاز از پارس داشت برابر این تیم تن به شکست داد تا کارش برای صعود سخت شود. پارس جم با کسب سه امتیاز این دیدار و با توجه به توقف خانگی سپیدرود جای این تیم رشتی را در صدر جدول گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیدرود در رشت و در حضورده ها هزار طرفدار پرشورش برابر ایران جوان بوشهربه تساوی رسید و در دو هفته مانده به پایان بازی ها صدرنشینی را تقدیم شاگردان مهدی تارتار کرد. گل گهر سیرجان که تا دو هفته قبل صدرنشین لیگ بود این هفته در اراک برابر شاگردان مهدی پاشازاده یک امتیاز حیاتی گرفت تا همچنان در میان قافله مدعیان باقی بماند. بادران تهران ؛ که پس از سپردن نیمکت مربیگری اش به محمد ربیعی به تیمی مدعی تبدیل شدند ، با غلبه بر مس رفسنجان امیدهایش را برای صعود زنده نگه داشت.

مس کرمان که با تقبل دو شکست متوالی برابر سپیدرورد و خونه به خونه بخت صعود به لیگ برتر را از دست داده بود در دیدار با راه آهن که برای بقاء می جنگید هم تن به شکست داد تا سریال ناکامی های ابراهیم زاده تکمیل شود. شاگردان سیروس دین محمدی با این برد با امیدواری به استقبال دو بازی باقی مانده شان خواهند رفت. خونه به خونه بابل که پس از آمدن نادر دست نشان سیر صعودی داشت نتوانست سریال پیروزی هایش را برابر تیم سرشناس فجرسپاسی ادامه دهد و با توقف خانگی برابر شیرازی ها دو امتیاز حساس از دست دادند. فجری ها با کسب یک امتیاز حیاتی برابر خونه به خونه همچنان به بقاء در لیگ امیدوار باقی ماندند. فولاد یزد که برای فرار از سقوط به سه امتیاز کامل بازی با یک گل از سد نساجی عبور کرد تا یزدی ها همانند دو – سه سال گذشته در واپسین روزهای لیگ به بقاء در لیگ امیدوارتر نگاه کند. نفت مسجدسلیمان در کرج برابر تیم اکسین به تساوی 1-1 دست یافت.استقلال اهواز که از دو – سه هفته قبل سقوطش به لیگ دسته دو محرز شده بود در خانه برابر خیبر شکست خورد تا خرم آبادی ها هم برای حضور در لیگ دسته یک همچنان امیدوار باشد.

پارس ؛ صدرنشین غیر منتظره لیگ
پارس جنوبی جم 2 - ملوان بندرانزلی
گل ها : سعید محمدی فر (56) و علی دشتی (62)
جدال تیم های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ یک با پیروزی تیم جنوبی جم به پایان رسید. شاگردان محمد مایلی کهن که امید زیادی به کسب حداقل امتیاز از پارس را داشتند فقط یک نیمه برابر شاگردان مهدی تارتار مقاوت کردند ، اما در نیمه دوم مهدی تارتار با تغییر تاکتیک تیمش باعث شد تا پارس به دو گل دست یافته و با کسب سه امتیاز این دیدار بالاتر از سپیدرود در صدر جدول جای بگیرد. ملوانان با این شکست در رده سوم باقی ماندند.

صدرنشینی پرید
سپیدرود رشت 1 - ایرانجوان بوشهر 1
گل ها : حسین کعبی (34) برای سپیدرود – مهدی قائدی (48) برای ایران جوان
سپیدرود که برای حفظ صدرنشینی به سه امتیاز خانگی برابر ایران جوان نیاز داشت در نهایت با میهمان بوشهری خود به تقسیم امتیاز رضایت داد. رشتی ها که در حضور ده ها هزار هوادر خودی بازی می کردند با این تساوی صدرنشینی را به پارس جنوبی جم که ملوان ؛ دیگر تیم گیلانی را شکست داد سپردند. ایران جوانی ها که خطر سقوط به دسته دوم تهدیدشان می کرد در این دیدار به رغم اینکه در نیمه نخست دروازه شان توسط حسین کعبی ؛ بازیکن ریز نقش و باتجربه رشتی ها باز شد اما با اینحال در نیمه دوم با تلاش و دوندگی زیاد و با درخشش مهدی قائدی ؛ جوان اول لیگ گل تساوی را به ثمر رساندند تا با یک امتیاز شیرین رشت را ترک کنند.

یک امتیاز برای امیدواری گل گهر
آلومینیوم اراک 1 - گل گهر سیرجان 1
گل ها : روح اله عرب (35 - پنالتی) برای آلومینیوم – محمدامین حاجی زاده(53) برای گل گهر
گل گهر کهتا همین سه هفته قبل صدرنشین لیگ بود با دو شکست متوالی تا رده چهارم سقوط کرد تا امیدهایش برای اولین صعود سیرجانی ها به لیگ برتر کمرنگ شو. این تیم امروز در با کسب یک امتیاز ازآلومینیوم این شهر 54 امتیازی شد تا دو هفته پایانی لیگ را با امیدواری ادامه دهد.

خونه به خونه بد موقعی کم آورد
خونه به خونه بابل 1 - فجرسپاسی شیراز 1
گل ها : روح اله باقری (10) برای خونه به خونه – علی غلامرضاپور (65) برای فجرسپاسی
دیدار تیم های خونه به خونه و فجرسپاسی ، بی تردید یکی از حساس ترین و البته پرحرف ترین دیدارهای هفته سی و دوم بود. از یکسو خونه به خونه برای افزایش شانس صعودش به لیگ برتر نیاز به سه امتیاز این بازی داشت و از سوی دیگر شکست فجری ها در این دیدار به منزله نزدیک تر شدن شیرازی ها به دسته دوم بود. خونه به خونه برای تحقق هدف خود خیلی زود به گل رسید و این نتیجه را تا دقیقه 65 حفظ کرد اما شاگردان پیروانی در این لحظه به گل رسیدند تا بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان برسد. بابلی ها معتقد بودند در این دیدار داور مسابقه دو ضربه پنالتی برایشان نگرفته است.

ربیعی امیدهای بادران را زنده نگه داشت
مس رفسنجان 1 - بادران تهران 2
گل ها : احسان پیرهادی (69) برای مس رفسنجان – مصطفی نوروزی (28 و 75)
بادران از روزیکه محمد ربیعی ؛ مربی جوان و با آتیه کرجی را جایگزین اکبر میثاقیان کرده ، روند رو به جلویی داشته و این هفته نیز موفق شد با ارایه یک بازی حساب شده مس رفسنجان را در خانه اش شکست داده و با سه امتیاز مهم روانه تهران شود. بادرانی ها با این برد در جمع مدعیان صعود باقی ماند.

دین محمدی هم مچ ابراهیم زاده را خواباند

راه آهن تهران 1 - مس کرمان صفر
گل ها : کریم ابراهیمی (54) برای راه آهن
راه آهن تهران که پس از جدایی مهدی پاشازاده در مسیر سقوط به دسته دوم قرار گرفته بود با سیروس دین محمدی مجدداً جان تازه ایی گرفته و با جمع آوری امتیازهای حیاتی به بقاء امیدوار ماند. این تیم امروز با غلبه بر تیم میلیاردی و پرمهره مس کرمان سه امتیاز دیگر به حسابش واریز کرد. این سومین شکست متوالی شاگردان منصور ابراهیم زاده بود.

تیم یحیی بازهم متوقف شد
اکسین البرز 1 - نفت مسجدسلیمان 1
گل ها : اسماعیل فرهادی (86) برای اکسین - رضا طاهری (20) برای نفت مسجد سلیمان
اکسین با یحیی گل محمدی باز هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و این بار برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد. شاگردان محمود فکری که با هدف کسب امتیاز روانه کرج شده بودند در نهایت با کسب یک امتیاز مهم به هدفشان رسیدند.

سه امتیاز باقلوا
فولاد یزد 1 - نساجی مازندران صفر
گل ها : عباس یحیی بیگی (32- پنالتی) برای فولاد
فولاد یزد برای اینکه در لیگ یک باقی بمانند باید نساجی مازندران را شکست می دادند و به همین دلیل در دیدار با این تیم شمالی و سرسخت ، پرتلاش ظاهر شده موفق شدند رویای بردشان را محقق کنند.

سه امتیاز حیاتی خیبر
استقلال اهواز صفر - خیبر خرم آباد 1
گل : پویا عالیخانی (53 - پنالتی) برای خیبر
استقلال اهواز یکی، دو هفته است که سقوطش به دسته دوم مسجل شده در دیدار با خیبر که هنوز شانس بقا دارد بازی را واگذار کردند تا خرم آبادی ها برای بقاء در لیگ امیدوارتر از قبل شوند.

دسته یک

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم