Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم مظاهری زاده مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: در این مسابقات علاوه بر 500 دونده از کشور میزبان، دوندگانی از کشورهای سراسر جهان از جمله ایران، کنیا، اتیوپی، روسیه، آمریکا، اوکراین و ازبکستان حضور داشتند.


وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات محمدجواد صیادی و هاجر رضانژاد به سرپرستی یحیی زارع، مدیر تربیت بدنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، به نمایندگی از کشورمان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ادامه داد: محمدجواد صیادی نماینده ورزشی ایران در بخش آقایان به مقام ششم دست یافت و موفق به دریافت جایزه نقدی شد و تنها نماینده بانوی ایران نیز مقام دوازدهم را کسب کرد.

هاشم مظاهری زاده تصریح کرد: این مسابقات به مناسبت روز بزرگداشت دوشنبه پایتخت تاجیکستان، برگزار شده است.

وی بیان کرد: این مسابقات از سال 2010 به طور منظم برگزار و از سال 2014 نیز در تقویم مسابقات دو میدانی جهانی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۵۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند

حجت‌الاسلام حسن قانع اعلام کرد: این آزمون روز جمعه در ۹ حوزه امتحانی در شهرستان‌های شیراز، داراب، جهرم، فسا، استهبان، نی ریز، خفر، گراش و لامرد برگزار شد.

او گفت: ۷۶۶ نفر برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کرده بودند که از این تعداد ۵۸۳ نفر در این آزمون حاضر شدند.

قانع یاد آور شد: بسیاری از غایبان قبولی آزمون مرحله دوم هجدهمین دوره در سال گذشته هستند که از شرکت در این آزمون معاف بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: براساس مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در هشتم آذر ۱۳۸۴ یکی از برنامه‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم برگزاری آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی در سراسر کشور است.

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، عنوان کرد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی در بخش‌های ۱۰ جزء، ۲۰جزء و حفظ کل برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا