Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه ، سباستین کورتز ، وزیر امور خارجه اتریش اعلام کرد همه پرسی ترکیه درباره اصلاح قانون اساسی این کشور باید اتحادیه اروپا را برآن دارد تا « صداقت » خود را ثابت کند و مذاکرات الحاق ترکیه به اتحادیه اروپا را متوقف کند.

سباستین کورتز در توئیتی نوشت « پس از همه پرسی ترکیه، ما نمی توانیم فقط به امور روزمره بپردازیم و باید درباره روابط ترکیه و اتحادیه اروپا صداقت نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افرود : « ما باید مذاکرات الحاق به اتحادیه اروپا را متوقف کنیم و به جای آن برای برقراری توافق همجواری با ترکیه فعالیت کنیم. »

وی پیشتر نیز اعلام کرده بود نتیجه همه پرسی ترکیه تصویر « یک کشور دچار دودستگی » را در پیش روی ما قرار می دهد.

کورتز پیش از این بارها توقف مذاکرات الحاق ترکیه به اتحادیه اروپا را درخواست کرده بود. روابط بین آنکارا و وین در پی سرکوبهای پس از کودتای نافرجام در ترکیه دچار تنش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

303

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد: «شرکای اسرائیل و همسایگان می‌گویند رفح نباید مورد حمله قرار گیرد.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد آواره شدن بیش از یک میلیون نفر ویرانگر خواهد بود.

وی ادامه داد: «ما از کابینه اسرائیل می‌خواهیم که به درخواست‌های جامعه بین‌المللی گوش دهد و در یک روند صلح سیاسی مشارکت سازنده داشته باشد.»

جوزپ بورل خواستار آتش‌بس در غزه، صرف نظر از حمله زمینی به رفح، افزایش ارسال کمک‌های بشردوستانه به این باریکه و آزادی بی‌قید و شرط همه اسرا شد.

پیشتر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته بود نابودی بخش نظامی جنبش حماس مشکلات اساسی را حل نمی‌کند و ضروری است که به راه حلی سیاسی دست یافت.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند