Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:52:39 GMT

شرمنده هواداران تیم سپیدرود شدیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۶۰۵۳۷

شرمنده هواداران تیم سپیدرود شدیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی نظرمحمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم سپیدرود رشت و ایران‌جوان بوشهر در مورد این بازی اظهار داشت: از روی یک ضد حمله در این بازی گل را دریافت کردیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه تیم ایران‌جوان بوشهر برای کسب یک امتیاز به رشت آمده بود گفت: به جهت تساوی داخل خانه، شرمنده هواداران تیم سپیدرود شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرمحمدی با اشاره به اینکه در هر دو نیمه بازی توانستیم بازی دلخواه خود را در زمین پیاده کنیم افزود: تمام توان خود را برای کسب امتیاز از بازی آینده به کار می‌بندیم.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه صعود تیم پارس جم به لیگ برتر تقریباً مسجل شده است توضیح داد: برای دیگر سهمیه صعود به لیگ برتر، تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی از شانس زیادی برخوردار هستند.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه برای ماندن در کورس قهرمانی باید از سیرجان با دست پر برگردیم بیان کرد: دو بازی آینده برای صعود به لیگ برتر برای تیم سپیدرود بسیار حائز اهمیت است.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه بازی کردن در برابر هواداران برای حریفان ترس آور است اظهار داشت: بازی در ورزشگاه عضدی باعث می‌شود که بازیکنان سپیدرود دچار استرس شوند.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رامین رضاییان بعد از بازی با پرسپولیس در مورد برخی شعارهایی که علیه او داده می شد، گفت: برخ یاز هواداران پرسپولیس از من ناراحت بودند اما من همیشه به آنها احترام می گذارم و آنها در قلب من هستند. امروز برای تیمم با جان و دل بازی کردم.

وی در مورد اینکه درویش گفت بازیکنان سپاهان وقت تلف می کردند، گفت: نه این طور نیست.

مصاحبه کامل او را در زیر بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم