Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع 12 هنرمند عضو انجمن تجسمی و خوشنویسی، 6 هنرمند انجمن نمایش طنز، هشت هنرمند خانه عکاسان، 6 هنرمند انجمن موسیقی، 2 هنرمند انجمن شعر و ادب و یک هنرمند انجمن سینمای جوان استان که در عید نوروز امسال برنامه های موفقی را اجرا کردند در این مراسم تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین مسگرانی افزود: حسن اصغری، مینا احمدی، سعیدمحمد شه بخش، غلامرضا افشاری، احمد بستانی، حلیمه پیری، علیرضا خالقدادی، محمد علوی و محمد زینلی از جمله هنرمندان بخش تجسمی و خوشنویسی و علیرضا سلمان نژاد، فرهاد ملک جمشیدی، سیدحسین باباحسینی، بهرام طاهری، حسن خمری و میلاد صوفی به عنوان فعالان بخش نمایش طنز مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی ادامه داد: مهدی نجارپیشه، مسعودشیخ ویسی، محمود میربزرگ، احمد علی درگی، احمد عباسی، عباس آذریان، محسن شیرزایی و صادق سوری به عنوان اعضای خانه عکاسان، حمید مالکی، شهرام یارمحمدزهی، ادریس کرد، مهدی کوچکزایی، محمود نبی زاده و روح الله اجتهادی در بخش موسیقی، محمدرضا بهاری و طیبه نهبندانی در بخش شعر و ادب و اسحاق عرب در بخش سینمای جوان در این مراسم تجلیل شدند.
وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این افراد در نوروز امسال سبب ایجاد تحول در فضای شهر و استان شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: دستگاه های دیگری از جمله شهرداری و میراث فرهنگی در کنار این مجموعه برای هر چه بهتر برگزاری آیین های فرهنگی و هنری در نوروز امسال تلاش مضاعف داشتند.
وی استقبال مردم و مسافران نوروزی از برنامه های هنری را در نقاط مختلف استان به ویژه چابهار چشمگیر توصیف کرد.
مسگرانی اظهار داشت: این استان قابلیت های زیادی در بخش های فرهنگی و هنری، ورزش و جوانان دارد که نیاز است بیش از پیش به آنها پرداخته شود.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی نوشت: ‏امروز مجدد به سیستان و بلوچستان عزیز سر زدم. پیگیری مشکلات مردم شریف این منطقه از روز اول دولت دستور کار جدی آقای رییس جمهور و وزارت کشور قرار داشت. در دولت تصمیمات خوبی برای مهار سیل در استان به صورت زیرساختی گرفته شده است.
بر سر عهدی که بستیم، هستیم.

کد خبر 845289 برچسب‌ها سيل احمد وحیدی استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان