Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای امنیت ملی ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد به وزیران کابینه توصیه کرده است وضع فوق العاده در کشور را برای سه ماه تمدید کنند.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیمابه نقل ازخبرگزاری رویترز، شورای امنیت ملی ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد به وزیران کابینه توصیه کرده است وضع فوق العاده در کشور را برای سه ماه تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کابینه ترکیه قرار است تشکیل جلسه بدهد و احتمالا در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.ترکیه بلافاصله پس از کودتای نافرجام سال گذشته، در این کشور وضع فوق العاده اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد