Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

سقوط یک بالگرد نظامی آمریکا یک کشته بر جا گذاشت.

به نوشته شبکه خبری«راشاتودی»به دنبال فرود دشوار یک فروند بالگرد نظامی «بلک هاوک» ارتش آمریکا در زمین گلفی در جنوب ایالت مریلند، یک نفر کشته شد.

آنطور که راشاتودی گزارش کرده یکی از خدمه این بالگرد موفق به پرتاب خود به بیرون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دو خدمه دیگر نظامی در لاشه بالگرد سرنگون شده گیر افتادند. به دنبال وقوع این حادثه پلیس ایالتی دو بالگرد امدادی به محل سقوط لک هاوک اعزام کرد.

بلک هاوک یو.اچ-60 یا «باز سیاه» بالگرد نظامی چند منظوره و ترابری، تاکتیکی آمریکایی است. این بالگرد دو موتوره و چهار پره در شرکت «سیکورسکی» طراحی و تولید می‌شود.

این بالگرد قابلیت حمل توپ 105 میلیمتری ام119 با 30 گلوله و چهار خدمه توپ را دارد. بلک هاوک با قلاب حمل بار خود قادر به حمل بار به صورت خارجی نیز هست. حداکثر سرعت بلک هاوک 163 مایل بر ساعت است.

این حادثه دومین مورد سقوط جنگنده و بالگرد ارتش آمریکادر کمتر از یک هفته است.

هفته گذشته نیز یک فروند جنگنده «اف-16 » ارتش آمریکا در ایالت مریلند در منطقه جورج کانتی سقوط کرد. خلبان این جنگنده نیز موفق به خروج اضطراری شد و زنده ماند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند