Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در گفت و گو با خبرنگارصنعت،تجارت و کشاورزیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه در سال ۹۵ افزایش قیمتی صورت نگرفته، اظهار داشت: قیمت‌گذاری بر نان‌های فانتزی براساس دستورالعمل کارگروه آرد و نان توسط واحد‌های صنفی انجام می‌شود و علت این امر براساس تصمیمات اتخاذ شده به جهت ایجاد فضایی رقابتی میان تولیدکنندگان و واحد‌های صنفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این راستا افزود: قیمت‌گذاری نان‌های فانتزی توسط واحد‌های صنفی براساس کیفیت و هزینه‌های مشتمل بر تولید است و طبق قانون اگر مصرف‌کننده متوجه عدم تناسب میان کیفیت و هزینه‌ شود با مراجعه به اتحادیه فرآیند بررسی تخلف واحد صنفی با همکاری دستگاه‌های نظارتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کرمی بیان کرد: اعلام قیمت مصوب توسط اتحادیه بخشنامه شده و عمدتاً تولیدکنندگانی که قیمت نان‌هایشان گران‌تر از دیگر افراد است از آرد‌های آزاد برای تولید نان بهره گرفته اند به این سبب قیمت تمام شده‌ آنها نسبت به بقیه تولیدکنندگان پایین‌تر خواهد بود.
رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی در ادامه اشاره کرد: برنامه‌های بسیاری برای یکسان سازی و آزاد سازی نرخ نان توسط اتحادیه به سازمان‌های ذی‌ربط برای جلوگیری از برخی اقدامات سوداگران ارائه شده، اما نتیجه‌ای تاکنون به دنبال نداشته است.وی همچنین با توجه به برخی مشکلات دیگر که گریبانگیر واحد‌های صنفی و تولیدکنندگان شده ، ادامه داد: عمده‌ مغازه‌های افراد از طراحی متفاوتی نسبت نانوایی سنتی برخوردار است که این امر موجب شد تا دستگاه‌های نظارتی هزینه‌ مالیات بیشتری در ارتباط با این مورد از افراد مطالبه کنند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • دوره یکسان سازی داوران دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در قم