Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@12:32:16 GMT

قطع کردن صدای دزدگیر در ۳ ثانیه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۶۱۸۱۸

دزد 50 ساله ای که از کرج به مشهد آمده و در اطراف مراکز مهم تجاری، اموال داخل خودروهای پراید را می ربود اعتراف کرد: دزدگیر خودروها را در 3 ثانیه قطع می کردم.

روزنامه خراسان: دزد 50 ساله ای که از کرج به مشهد آمده و در اطراف مراکز مهم تجاری، اموال داخل خودروهای پراید را می ربود اعتراف کرد: دزدگیر خودروها را در 3 ثانیه قطع می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانده انتظامی مشهد درباره چگونگی دستگیری این سارق حرفه ای و سابقه دار به خراسان گفت: افزایش سرقت های داخل خودروهای پراید در اطراف حرم مطهر و مراکز تجاری و بررسی پرونده های آنان نشان می داد که خودروهای مذکور در اوایل صبح مورد دستبرد قرار گرفته اند.سرهنگ محمد بوستانی افزود: از سوی دیگر نیز سرقت داخل خودروها در اطراف جمعه بازار منطقه شهرک شهید رجایی افزایش می یافت تا این که گروهی از ماموران کلانتری مذکور با پوشش های مبدل و به طور غیرمحسوس به تحقیق در این باره پرداختند. تصاویری نیز از دوربین های مدار بسته در مناطق وقوع سرقت به دست آمد که نشان می داد سارق مردی حدود 50 ساله است که با کمین در مراکز پرتردد شهر به اموال داخل خودروها دستبرد می زند. این مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: جمعه گذشته ماموران کلانتری شهید رجایی که به صورت غیرمحسوس در منطقه جمعه بازار به تحقیقات خود ادامه می دادند متهم را با توجه به تصاویر موجود شناسایی کردند و او را در حالی به دام انداختند که قصد سرقت از داخل یک دستگاه پراید را داشت.سرهنگ بوستانی تصریح کرد: این متهم 50 ساله که چند ماه قبل از کرج به مشهد آمده است در اعترافات خود گفت: رانندگانی که خودروی خود را در اطراف مراکز تجاری و باز پارک می کردند را با دقت زیرنظر می گرفتم و آن ها را تعقیب می کردم . وقتی مطمئن می شدم که برای خرید وارد فروشگاه و یا از محل پارک خودرو خیلی دور شدند بلافاصله به محل پارک خودرو باز می گشتم و با باز کردن در خودرو به اموال داخل آن دستبرد می زدم! اگر خودرویی دزدگیر هم داشت، فقط در عرض 3 ثانیه و با شگردی خاص صدای دزدگیر را قطع می کردم و پس از آن اموال داخل خودرو را می ربودم. رئیس پلیس مشهد با بیان این که متهم مذکور از 3 ماه قبل اقدامات مجرمانه خود را در مشهد آغاز کرده و مقادیری لوازم مسروقه از مخفیگاه وی کشف شده است ، افزود: بررسی های بیشتر درباره این سرقت‌ها در حالی ادامه دارد که وی به حدود 30 فقره سرقت اعتراف و تاکنون 8 تن از شاکیان، وی را شناسایی کرده اند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی