Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،عباس زارع معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از آغاز ثبت‌نام بن‌کارت‌های خرید سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۳۱ فروردین، برای دانشجویان، دانش‌آموزان و اساتید دانشگاه‌ها خبر داد.

وی گفت: طبق جدول زمانبندی دانشجویان از ۳۱ فروردین ماه تا ۳ اردیبهشت ماه سال جاری، دانش‌آموزان از ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه و اساتید دانشگاه‌ها از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه می‌توانند برای تهیه بن‌کارت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، افزود: بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب تهران فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارتخوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.

عباس زارع با بیان اینکه برای دانشجویان در این دوره نمایشگاه کتاب، بن‌کارت‌های ۱۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده، گفت: ۴۰ هزار تومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۶۰ هزارتومان آن نیز توسط شخص دریافت‌کننده کارت پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان باید قبل از شروع فرآیند ثبت نام بن دانشجویی، حتما راهنمای ثبت‌نام را به دقت مطالعه کنند، افزود: متقاضیان پس از ثبت‌نام و تأیید هویت و پرداخت سهم برای دریافت بن‌کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اند و یا پیشخوان‌های شهرنت سراسر کشور مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه هر فرد تنها می‌تواند یکبار تقاضای بن کارت داشته باشد گفت: بن‌کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می‌شود و افرادی که روش کارت مجازی را انتخاب می‌کنند نیاز به مراجعه به شعب بانک را ندارند.

زارع افزود: مبلغ موجود برای بن‌کارت‌های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه نیز ۲۵۰ هزار تومان است.

وی گفت: ۷۵ هزارتومان آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۱۷۵ هزارتومان آن نیز توسط شخص دریافت‌کننده کارت پرداخت می‌شود.

وی افزود: بن‌کارت‌های ۵۰ هزار تومانی هم برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است و زمان برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ١٣ الی ٢٣ اردیبهشت ماه سالجاری اعلام شده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : سامانه ثبت نام بن کارت به آدرس bon.tibf.ir است.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

کد خبر 6095242 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد