Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:47:42 GMT

برگزاری جلسه فراکسیون تولید و اشتغال با حضور ربیعی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۶۳۰۰۷

رئیس فراکسیون اشتغال مجلس با اشاره به اینکه عضر امروز جلسه ای با فراکسیون تولید و اشتغال و وزیر کار برای طرح برداشت ۱.۵میلیارد دلاری برگزار می شود گفت: پس از رفع ابهامات لایحه، از طرف رئیس مجلس مجوز برداشت این مبلغ از رهبر معظم انقلاب پیگیری می شود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون اشتغال مجلس با اشاره به اینکه عضر امروز جلسه ای با فراکسیون تولید و اشتغال و وزیر کار برای طرح برداشت ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵میلیارد دلاری برگزار می شود گفت: پس از رفع ابهامات لایحه، از طرف رئیس مجلس مجوز برداشت این مبلغ از رهبر معظم انقلاب پیگیری می شود.

غلامرضا کاتب با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با حضور علی ربیعی درباره طرح برداشت 1.5 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی گفت:در جلسات گذشته ایرادهایی به این طرح وارد شد که قرار است در جلسات بعدی این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این طرح سقف میزان تسهیلات پرداختی برای هر طرح اشتغالزا و به تناسب مناطق مختلف جغرافیایی مشخص نشده است و همچنین متولی اصلی اجرای این لایحه مشخص نیست تا در صورت لزوم در برابر مجلس پاسخگو باشد. در صورتی که تمام این ابهامات برطرف شود، می توانیم از سوی رئیس مجلس مجوز برداشت این مبلغ را از رهبر معظم انقلاب پیگیری کنیم.

رئیس فراکسیون اشتغال مجلس از طرح برخی ایرادات به لایحه برداشت 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال در جلسه امروز این فراکسیون و تشکیل سه کمیته ویژه برای اشتغال خبر داد.

تشکیل کمیته برای پرداخت تسهیلات بدون مشکل

وی ادامه داد: به منظور پرداخت تسهیلات بدون هیچ مشکلی مقرر شده است که کمیته ای تشکیل شود تا ابهامات لایحه برداشت 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی را برطرف کند و به رئیس مجلس ارائه شود.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس بیان کرد: قرار شد کمیته دیگری با عنوان کمیته برنامه ریزی برای اشتغالزایی کوتاه‌مدت و توسعه کسب‌ و کارهای خرد و خانگی تشکیل شود تا این کمیته پیشنهادات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌ها را جمع بندی و بررسی کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست