Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز _ مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از خارج سازی نخستین مغروقه در اروند رود در سال جاری خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، عادل دریس گفت: این شناور غرق شده از نوع دوبه با ابعاد ۴۵ متر طول، ۸متر عرض و ۴ متر ارتفاع در محدوده کشتی سازان اروندان قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مغروقه مذکور از مغروقه های نیمه سخت در اروند رود محسوب می شد افزود: این مغروقه در راستای ارتقای ایمنی و پاک سازی رودخانه اروند خارج سازی شد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه با خارج سازی این مغروقه تعداد مغروقه های خارج سازی شده در کارون و اروند به ۱۸۰ فروند رسید، اضافه کرد: از سال ۷۲ تاکنون ۵۵ فروند از اروند و ۱۲۵ فروند مغروقه از کارون خارج سازی شده است.

دریس گفت: این مغروقه طبق قرارداد خارج سازی۳۹ فروند مغروقه در اروند رود که از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده است صورت گرفت.

وی یادآور شد: قرارداد مذکور با اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: بر اساس این قرارداد تاکنون ۱۷ فروند مغروقه شامل ۱۲ فروند مغروقه آسان، سه فروند مغروقه سخت و دو فروند نیمه سخت خارج سازی شده و ۲۲ فروند مغروقه دیگر نیز می بایست خارج سازی شود.

دریس خاطرنشان کرد: در مجموع ۷۲ فروند مغروقه در رودخانه های اروند و کارون باقی مانده است که خارج سازی آن ها موجب رونق و توسعه اقتصادی منطقه خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک