Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:36:10 GMT

حضور آیت الله علما در روستای نجار پاوه +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۶۳۲۲۵

حضور آیت الله علما در روستای نجار پاوه +تصاویر

آیت الله علما نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در ادامه سفر یک روزه خود در روستای نجار هم حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزار ماسوله،نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه همراه با امام جمعه پاوه و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان، در روستای نجار هم حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پاوه در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه کرمانشاه در شهرستان پاوه اظهار داشت: خاندان قادری در این روستا بیش از دو قرن است که در این دره پیام خود را به خیلی از مکانهای دیگر رسانده اند و روستای نجار هم به عنوان مرکز علم و فکر و عرفان در اورامانت مطرح بود ه است.

ماموستا ملا قادری قادری افزود: شهرستان پاوه محل عرفا و مشایخ و علمای بزرگواری بوده است که هر کدام از انها پیام خاصی در رساندن پیام دین بر عهده داشته اند.

وی با اشاره به سفر امام جمعه کرمانشاه به این شهرستان در سال گذشته گفت: در آن زمان این روستا را به شما معرفی کردم، و شما نیز مشتاق آمدن به این روستا را داشتید، که امروز این امکان میسر شد.

ماموستا قادری گفت: امام جمعه محترم کرمانشاه، به مسیر عرفا علاقه مند هستند و سفر ایشان به این روستا آگاهانه بوده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم تودیع معارفه استاندار مازندران سرآغاز یاری خداوند را یاری مردم و ادامه راه شهیدان و آرمان‌ها ذکر کرد و گفت: اگر در این زمینه ضعیف وارد شویم، تضمینی برای یاری خدا وجود ندارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق مازندران متوسط عمر استانداری را در استان کمتر از دو سال ذکر کرد و گفت: مبارزه با زمینخواری از جمله تأکیدات رئیس جمهور در استان بوده است و استاندار قبلی نیز در این بخش توفیقاتی داشته است.

وی با اظهار اینکه مازندران قطب کشاورزی و ورزش به شمار می‌رود، وجود دو وزیر از استان را در هیأت دولت لازم دانست و گفت: مسائل ناسیونالیستی در استان برای ما اولویت نیست بلکه تدبیر و تعهد برای ما مساله مهم است.

آیت الله لائینی یادآور شد: مازندران در حوزه‌های مختلف خدمات زیادی از نظام اسلامی گرفت و در عین حال خلاء های زیادی دارد و در حوزه کشاورزی طی دو سال گذشته با افت قیمت روبرو بودیم و در زمینه صادرات نیز مشکل داریم.

امام جمعه ساری نبود صنایع تبدیلی را از دیگر مشکلات ذکر کرد و گفت: در حوزه گردشگری، ویلاسازی های غیرمجاز، کمبود آب شرب و غیره با مشکل روبرو هستیم.

وی راه اندازی قطار محلی پرسرعت و ایجاد اتوبان ساحلی از رامسر تا گلستان را از دیگر نیازهای مازندران بیان کرد و گفت: مازندران نیازمند آزادراه ساحلی است.

امام جمعه ساری همچنین از اجرای طرح نور و مقابله با هنجارشکنان تقدیر کرد.

کد خبر 6086274

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است