Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@14:29:13 GMT

زارعی: ورزشکاران مروج اخلاق و فضائل نیکو باشند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۶۳۳۹۵

زارعی: ورزشکاران مروج اخلاق و فضائل نیکو باشند

فرماندار شهرستان سنندج از سامان عزیزی قهرمان سنندجی کشتی جهان تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازنوای آبیدر، محمد ابراهیم زارعی فرماندار سنندجاز سامان عزیزی قهرمان نامدار کشتی باشگاه های جهان، تجلیل کرد.

در این دیدارزارعی ضمن خرسندی از کسب عنوانهای متعدد ورزشی سامان عزیزی در جهان و کشور گفت: انتظار میرود ورزشکاران استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج با اعتنا به رسالت خود ( کسب عنوانهای قهرمانی )در تمامی عرصه ها خوش بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ورزشکاران باید مروج اخلاق و فضائل نیکو در جریان برگزاری رقابت های ورزشی در سطح کشور و بین الملل باشند.

سامان عزیزی متولد 1369 شهر سنندج دارای عناوین مقام اول جام باشگاه های جهان، مقام دوم آسیادر( کشور چین)، مقام سوم جام ابراهیم مصطفی در کشور (مصر)دارنده مقام های اول و دوم جام تختی و مقام پنجم دانشجوایان جهان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل حمله به یک آرایشگاه مردانه در اسلامشهر خبر داد و در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: ۳ نفر اوباش سابقه دار با در دست داشتن سلاح سرد و قمه، به یک واحد صنفی آرایشگری مردانه در محله «قائمیه» اسلامشهر حمله کرده و با تخریب بخشی از اموال مغازه، به دلیل خصومت قبلی، متصدی آرایشگاه را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، هویت افراد مهاجم به آرایشگاه و اوباش سابقه دار به دست آمد و با همکاری اطلاعاتی فی مابین فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، در عملیات ضربتی پلیس، ۳ عامل حمله به آرایشگاه در اسلامشهر دارای سابقه اوباشگری دستگیر شدند.

عزیزی عنوان کرد: متهمان در اعترافات خود اعلام داشتند که آرایشگر را در چندین مرحله به صورت تلفنی و حضوری تهدید کرده و در فرصت مناسب به آرایشگاه مورد نظر هجوم برده و آرایشگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و بخشی از اموال مغازه را تخریب کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 6080720

دیگر خبرها

  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود
  • اتمام حجت یک مقام ارشد سپاه با اسرائیل
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟