Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در جریان پاک‌سازی مناطق مرکزی شهر دمشق یکی از فرماندهان گروه‌های تروریستی را به هلاکت برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصاحب نیوز؛ نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در جریان پاک‌سازی محله «القابون» واقع در مرکز شهر دمشق، بخش‌هایی از این محله را به‌طور کامل پاک‌سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند ده‌ها تروریست را کشته و زخمی کنند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در بین اسامی کشته‌شدگان تروریست‌ها، نام «ابو عمار الغیث» فرمانده تیپ 17 زمینی گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» به چشم می‌خورد.

نیروهای جبهه مقاومت طی چند روز گذشته موفق شدند یکی از بزرگ‌ترین تونل‌های حفرشده توسط تروریست‌ها را شناسایی و سپس منهدم کنند؛ این تونل کشف‌شده محله «قابون شرقی» را به محله «عربین» متصل می‌کرد.

بخش‌هایی از محله‌های شمالی محله زینبیه دمشق ازجمله «القابون، حرستان و …» همچنان آلوده به تروریست‌های تحت حمایت عربستان سعودی است.

دریافت نقشه با کیفیت:

تروریست‌های مستقر در این محله‌ها طی چند سال گذشته از آغاز بحران سوریه، با شلیک ده‌ها خمپاره به محله‌های اطراف، جان صدها شهروند سوری را گرفته‌اند و خسارت مالی فراوانی را به ساختمان‌های مسکونی و اداری وارد کرده‌اند.

نیروهای جبهه مقاومت طی 45 روز گذشته عملیات جدیدی را جهت پاک‌سازی این محله‌های راهبردی آغاز کرده‌اند.

پاک‌سازی محله‌های آلوده به دلیل وجود صدها تونل و مردم گروگان گرفته‌شده توسط تروریست‌ها در محله‌ها به‌کندی صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد