Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@03:25:36 GMT

تبریک حزب‌الله به قدیمی‌ترین اسیر زن فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۶۴۶۸۸

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای آزادی قدیمی‌ترین اسیر زن فلسطینی را تبریک گفت و وی را تجسم حقیقی یک زن مبارز خواند.

خبرگزرای فارس: حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای آزاد شدن «لینا الجربونی» قدیمی‌ترین اسیر زن فلسطینی را تبریک گفت.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، در این بیانیه آمده است الجربونی طی ۱۵ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی مبارزه کرد و سربلند از آن خارج شد؛ نقشی که وی در طول سالیان اسارتش ایفا کرد تجسم حقیقی نقش زن مبارز و استواری است که در برابر شکنجه و زندان و بازداشت سست نمی‌شود و اداره‌اش محکم می‌ماند همانگونه که بیانگر موضع حقیقی ثابت فلسطینی در مقابله با اشغالگران و پیروزی بر آنهاست حال فداکاری‌ها و چالش‌ها هر چه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حزب‌الله در ادامه انتفاضه اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر (اعتصاب غذای دسته‌جمعی در روز اسیر) را گرامی داشت، خواهان تحقق حقوق آنها شد و در ادامه اقدامات تروریستی نظامیان رژیم صهیونیستی را در حق آنها محکوم کرد.

الجربونی یکشنبه هفته جاری پس از ۱۵ سال زندان آزاد شد؛ وی که در حال حاضر ۴۱ سال سن دارد در سال ۲۰۰۲ به اتهام عضویت در یک گروه وابسته به جهاد اسلامی و همکاری با مقاومت به ۱۷ سال و چند ماه زندان محکوم شد اما در دادگاه تجدیدنظر حکم وی به ۱۵ سال کاهش یافت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر