Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارآفرین نمونه استان مرکزی گفت: هنر فرش بافی انتها ندارد و هر چه انسان بیشتر می بافد بیشتر یاد می گیرد به طوری که بعد از گذشت سال ها کار متوجه می شود که تک تک گره های فرش با آدم حرف می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی عباسی مدیرعامل شرکت تعاونی فرش دستباف عباسی شهرستان زرندیه در گفت وگو با خبرنگارزرخبر، گفت: در حال حاضر شرکت فرش دستباف زرندیه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی اظهار کرد: اکثر فعالان این شرکت تعاونی را بانوان شهرستان زرندیه تشکیل می دهند و تا کنون تابلو فرش های نفیسی را به بازار عرضه کرده اند.

وی افزود: نزدیک به ۵ سال است که شرکت تعاونی فرش دستباف را راه اندازی کرده ام و در این مدت علاوه بر بافت فرش، تابلوفرش و گلیم، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی برای علاقه مندان کرده ایم.

عباسی تصریح کرد: از کودکی و از سن ۷ سالگی در کنار خانواده شروع به آموزش و بافت فرش کردم و امروز بعد از گذشت سال ها از آن زمان، با عشق پشت دار قالی می نشینم.

وی ابراز کرد: تعاونی فرش عباسی در سال ۹۳ به عنوان تعاونی برتر استان مرکزی انتخاب و معرفی شد و در سال ۹۴ نیز به عنوان کارآفرین برتر استان مرکزی معرفی شدم.

کارآفرین نمونه استان مرکزی گفت: اکثر سفارشات این تعاونی از بازار های تهران و کرج است و پس از دریافت سفارش در کمترین زمان و بهترین کیفیت تابلو فرش ها تحویل مشتری می شوند.

عباسی افزود: سفارشات به صورت نیمه متمرکز در خانه و یا کارگاه آماده می شود و پس از چله کشی، بافت، پرداخت، شور، برجسته سازی و قاب شدن به بازار عرضه می شود.

وی عنوان کرد: هنر فرش بافی انتها ندارد و هر چه انسان بیشتر می بافد بیشتر یاد می گیرد بدون آنکه خستگی در او راه یابد و این موضوع سختی های کار را هموار می کند به طوری که بعد از گذشت سال ها کار متوجه می شود که تک تک گره های فرش با آدم حرف می زنند.

عباسی خاطرنشان کرد: درآمد این شغل برای افرادی که وارد آن می شوند به طور میانگین ماهی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و بستگی به بازار فروش دارد.

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند