Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم "به رنگ ارغوان" گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با گروه داشتم برنامه ریزی‌هایی برای اکران فیلم "رگ خواب" بعد از ماه مبارک رمضان شده و به احتمال فراوان اگر مشکلی پیش نیاید "عید فطر" اکران خواهد شد. کوروش تهامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص تجربه سینمای‌اش در سال 95 گفت: سال گذشته برای من یکی از عجیب و در عین حال لذت بخش‌ترین سالهای زندگی حرفه‌ای‌ام بود و این اتفاق را مدیون بازی در فیلم "رگ خواب" حمید نعمت الله هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازی در این فیلم و همکاری مشترک با کارگردانی که به نظرم بی نهایت کمیاب است نقطه عطفی در کارنامه‌ام محسوب می‌شود. خوشبختانه مردم فیلم را دیدند و هم از سوی این عزیزان و هم از سوی منتقدین بازخوردهای بسیار خوبی را برای بازی در این اثر دریافت کردم.بازیگر سریال "زیر تیغ" بازی در کنار لیلا حاتمی را متفاوت خواند و تصریح کرد: بازی در کنار خانم حاتمی جالب و شگفت انگیز است. به نظر من لیلا حاتمی بازیگری است که به خوبی نقش را شناخته و با مخاطب ارتباط درستی برقرار می‌کند. خوشبختانه وی برای بازی در این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد که به نظر من کاملاً حقشان بود و این نقش یکی از ماندگارترین بازی‌ها خانم حاتمی خواهد بود. وی با ابراز تعجب نسبت به کاندید نشدن خود در جشنواره فجر گذشته اعلام کرد: نمی‌گویم بازی من در این فیلم چنین و چنان بود و قصد تعریف ندارم اما اعتقاد دارم بازی من در "رگ خواب" متفاوت ترین و سخت ترین تجربه‌ام در عرصه بازیگری و البته بهترین آنها بوده است. این اتفاق علاوه بر تلاش خودم، به گروه و کار فوق العاده آقای نعمت الله بر می‌گردد. تهامی در همین راستا ادامه داد: جالب است بدانید هنوز هم شوکه ام که چرا برای بازی در این فیلم کاندید بازیگری مرد نشده‌ام. این فقط حرف خودم نیست و هرکس مرا می‌بیند اولین سوالش این است که چرا این اتفاق افتاد و این اتفاق برای خودم هنوز سوال مانده است. با این وجود خوشحالم که این فیلم از استقبال خوبی برخورددار شده و اتفاقات خوبی برای من افتاد.
بازیگر فیلم "به رنگ ارغوان" با اشاره به آینده کاری خود افزود: من همیشه در انتخاب نقش‌ها سخت‌گیر بوده‌ام اما بازی در "رگ خواب" این سختگیری را دو چندان کرده و حساسیت هایم را بالا برده است.تهامی درباره زمان اکران فیلم "رگ خواب" خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با گروه داشتم برنامه ریزی‌هایی برای اکران فیلم رگ خواب بعد از ماه مبارک رمضان شده و به احتمال فراوان اگر مشکلی پیش نیاید "عید فطر" اکران خواهد شد.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آمار شوکه‌کننده از میزان قطع نخاع شدن مردم به دلیل ناایمنی خودورها

۲۶۵ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899514

دیگر خبرها

  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ببینید | آمار شوکه‌کننده از میزان قطع نخاع شدن مردم به دلیل ناایمنی خودورها
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید