Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، وب سایت تورنتو سان در گزارشی نوشت: طبق اخبار رسیده است، دختر رئیس جمهور موجب شده است تا زنان بسیاری در آمریکا و چین و دیگر نقاط جهان به انجام جراحی پلاستیک تحریک شوند.

این وب سایت نوشت: برخی از استایل ها و حرکات وی در زمینه چهره موجب شده است تا زنان زیادی در دنیا دست به حرکت های دیوانه واری بزنند تا خود را زیبا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و مخصوصا فرم چشمان و بینی و لب های خود را به ایوانکا ترامپ شبیه کنند.

اکنون با توجه به مد شدن مدل لباس ها و چهره وی زنان زیادی در صورت خود دست برده اند که برآورد هزینه های آن بسیار بالا است.

501

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های تلخ ستاره ملی‌پوش؛ در گوگل در مورد مرگ جستجو می‌کردم!

فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) اعلام کرد که ماریسا لوسیا سانتیاگو روانشناس تیم آن‌ها خواهد بود و ریچارلیسون از تصمیم فدراسیون برای جذب روانشناس استقبال کرد و اعتراف کرد که پس از دریافت مشاوره و روان‌درمانی حالش بهبود پیدا کرده است.

ریچارلیسون در مورد افسردگی پس از خروج برزیل از مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد و گفت که به نقطه‌ای رسیده بود که می‌خواست فوتبال را کنار بگذارد.

او به ESPN برزیل گفت: «من در دوران اوج خود در جام‌جهانی بازی کردم. بعد از جام جهانی به نظر می‌رسید که همه چیز به هم ریخت. واقعا افسردگی گرفته بودم و می‌خواستم تسلیم شوم. حتی من که از نظر روحی قوی به نظر می‌رسیدم به این نقطه رسیده بودم. فکر می‌کنم درمانگر نجاتم داد. فقط در مورد چیز‌های پوچ فکر می‌کردم، حتی در گوگل هم در مورد مرگ سرچ می‌کردم. امروز به همه می‌گویم به دنبال یک روانشناس باشید، اگر به روانشناس نیاز دارید به سراغش بروید، زیرا صحبت با یک نفر خیلی خوب است. بسیار مهم است و چه خوش‌مان بیاید چه نیاید جان انسان‌ها را نجات می‌دهد. من هم قبلاً چنین تفکراتی داشتم، فکر می‌کردم مزخرف است و اگر پیش روانشناس بروم یعنی دیوانه هستم. در خانواده من افرادی هستند که فکر می‌کنند هر کسی که پیش روانشناس می‌رود دیوانه است. اما من این موضوع را درک کردم و به نظرم فوق‌العاده است، بهترین چیز است و بهترین اتفاق زندگی من است.»

در جام‌جهانی فشار زیادی بر روی شانه‌های ریچارلیسون وجود داشت. او در نهایت در چهار بازی سه گل به ثمر رساند و سلسائو در مرحله یک‌چهارم نهایی پس از شکست مقابل کرواسی از مسابقات خارج شد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • حرف‌های تلخ ستاره ملی‌پوش؛ در گوگل در مورد مرگ جستجو می‌کردم!
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده
  • ریزش سنگ و قطع درختان در جاده پل دختر بر اثر بارندگی شدید + تصاویر
  • افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ با یک حرکت استراتژیک