Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلب اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌‌جمهوری گفت: بدون هماهنگی با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کاندیدا شدم و به نفع روحانی کنار نمی‌روم.

سیدمصطفی هاشمی‌طباء عضو کابینه دولت اصلاحات و سازندگی و داوطلب انتخابات ریاست‌‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه به نفع حسن روحانی از رقابت انتخاباتی کنار نخواهد کشید، گفت: من خودم هستم و حرف خودم را هم می‌زنم و برنامه خودم را هم دارم و دلیلی ندارند به نفع آقای روحانی کنار بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود شما بدون هماهنگی به شورای عالی سیاست‌گذاری کاندیدا شده‌اید، تصریح کرد: بله درست است. من به هیچ کس و هیچ گروهی برای کاندیداتوری هماهنگ نکرده‌ام. منم نیامدم به نام کسی کنار بروم برای خودم روش و منش، فکر و برنامه دارم البته آقای روحانی را نفی نمی‌کنم اما برای خودم برنامه‌ دارم. مگر من ادعا کرده‌ام به جای وابسته هستم که برخی بگویند چون هماهنگ نگردم از فلان جرگه نیستیم.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که ضعف آقای روحانی را در کدام بخش می‌دانید که برای رقابت با ایشان وارد عرصه شده‌اید، تاکید کرد: من به ضعف آقای روحانی فکر نکرده‌ام بلکه به حرف خود فکر می‌کنم. من حرف خودم را می زنم و مردم خودشان متوجه می‌شود.

خبرنگار تسنیم از هاشمی طبا درباره احتمال کناره گیری روحانی به نفع جهانگیری پرسید که وی در پاسخ گفت: بهتر است آقای روحانی بماند و آقای جهانگیری به نفع ایشان کنار برود. البته باید ی نیست فکر می‌کنم که اینها به نفع آقای روحانی کنار بروند.

وی در پاسخ به این سؤال که شما حاضر نیستند به نفع آقای روحانی کنار بروید چطور انتظار دارید آقای جهانگیری به نفع آقای روحانی کنار برود، گفت: خب اینها هماهنگ هستند؛ معاون اول رئیس جمهور است. خودشان هم گفتند که هماهنگ هستتند.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که می‌گویند به دلیل عدم تسلط روحانی به آمار و ارقام اقتصادی و شرایط سنی 70 ساله وی، قرار است آقای جهانگیری برای توضیح آمار و ارقام در مناظره حضور داشته باشد، نظرتان درباره این تحلیل چیست؟، تاکید کرد: بیخود می‌کنند اینطور می‌گویند آقای روحانی به اداره کشور مسلط است. کسانی هم ادعای حل مشکلات را طرح می‌کنند بیخود می‌گویند. آنقدر گرفتارهای پیچیده و سنگین است که ادعاهای حل مشکلات از سوی کاندیدا بیشتر خالی‌بندی است. وعده دادن درست نیست و حرف مفت است.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر وعده‌ها به گفته شما مفت است یعنی آقای روحانی هم نمی‌تواند مشکلات را حل کند؟، تصریح کرد: نه آقای روحانی، پدر جد ایشان هم نمی‌تواند مشکلات را حل کند. مشکلات آنقدر بزرگ است که به این سادگی نمی‌توانند آنرا حل کنند. هیچ‌کس نمی‌تواند مشکلات را حل کند مگر آقای روحانی معجزه‌گر است که مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

R31462/P1011115/S17,1,10,12/CT1 موضوعات مرتبط حسن روحانی (رئیس‌جمهور)

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.

به گزارش تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد