Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش گفت: ولایت‌پذیری و ولایت مداری نیروهای مسلح، سبب بیمه شدن آنان در مقابل توطئه‌های دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم مجید زارع پیش از ظهر سه‌شنبه در رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: نیروهای مسلح ما با هوشیاری، توانمندی و قدرت آمادگی ایستادگی در مقابل دشمن رادارند و هیچ‌گاه نمی‌گذارند دشمنان کوچک‌ترین سوءقصدی بر ایران داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع افزود: امام راحل بانام گذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی از منحل شدن ارتش در اوایل انقلاب جلوگیری کرد و نگذاشت هدف دشمن عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب، نیروهای ارتش با حضور افرادی همانند صیاد شیرازی به تشکیل نهادهای انقلابی همچون سپاه کمک کردند و همچنین باوجوداینکه ارتش تنها نیروی مسلح محسوب می‌شد در مقابل گروهک‌های ضدانقلاب مقابله کردند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب در تمام دوران بخصوص هشت سال دفاع مقدس همراه با نیروهای زمینی، دریایی و هوایی در عملیات مختلف همچون نصر، بیت‌المقدس، مرصاد و غیره در مقابل دشمنان ایستادند و از پیشروی آنان جلوگیری کردند.

زارع در بخشی دیگر از سخنان خود بر توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: وحدت و هماهنگی بین مردم و مسئولان در تمام عرصه‌ها سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی بیان کرد: تمامی نیروهای نظامی با وحدت و همدلی و با استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس برای تقویت بنیه نظام تلاش کنند.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور نیروی زمینی ارتش افزود: همچنین حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات پیش رو سبب ناامیدی دشمن می‌شود چراکه در این روز دوربین‌های دشمن رصدگر هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم