Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرچم متبرک آستان قدس رضوی در بیس کمپ اورست به اهتزاز در آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، کوهنوردان صعود‌کننده استان به بام جهان بعد از رسیدن به بیس کمپ اورست (کمپ اصلی) پرچم متبرک آستان قدس رضوی را در این محل به اهتزاز در آوردند.

جواد نوروزی مسئول کارگروه هیمالیا‌نوردی هیئت کوه‌نوردی استان در این صعود برای فتح قله اورست تلاش خواهد کرد و آقایان حمید کریم‌پور و مجید مذهبی وی را تا بیس کمپ همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش دختران نونهال تکواندو کار چنارانی در مسابقات قهرمانی استان

حدیثه یوسفی و مائده سلطانی با مربیگری استاد زهرا ارجمند توانستند مدال نقره این مسابقات را کسب کنند. نفرات برگزیده جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.

نخستین کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه جوانان در مشهد برگزار می شود

از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان در در راستای اجرای طرح تقسیم کار سند ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، نخستین کارگاه آموزشی 16 ساعته پیشگیری از اعتیاد ویژه جوانان مستقر در سکونتگاه های غیر رسمی مشهد مقدس به مدت دو روز«30 فروردین و 1 اردیبهشت » برگزار می‌شود.

این کارگاه با مدرسی مهدی بهادری از ساعت 8 تا 16 در محل قاسم آباد، بلوار فلاحی، فلاحی 24، جنب نانوایی، بالای کافی شاب برگزار می‌شود.

نخستین جلسه کمیته تخصصی پیگیری مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان‌رضوی برگزار شد

کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان پس از استماع گزارش نمایندگان آموزش و پرورش، دفتر بانوان و خانواده استانداری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روند تحقق مصوبات را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: بایستی موضوع ساماندهی و مدیریت فضای مجازی جوانان و برنامه‌ریزی برای توسعه کیلنیک‌های کنترل خشم به عنوان یک دستور کار فرابخشی و مهم ستاد در سال جاری به جدیت دنبال شود.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان، ضرورت مداخله 20 درصدی در حوزه دانش‌آموزی استان در موضوع کنترل و مدیریت خشم را با اولویت دانش‌آموزان مستقر در مناطق محروم و حاشیه‌نشین بسیار مهم دانست و بیان کرد: باید تعداد این مراکز گسترش بیشتری یابد، همچنین در حوزه کارمندان دولت نیز نیازمند اجرای طرح پایش روانشناختی و جسمی به صورت هر 6 ماه یک بار هستیم.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات